Την εβδομάδα μετά το Πάσχα αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμη γραφεία Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών ενώ ήδη έχει συμπληρωθεί ένας μήνας λειτουργίας του πρώτου Γραφείου στο κτίριο του Κεράνη επί της οδού Θηβών.
Σε αυτό το διάστημα εξυπηρετήθηκαν 303 πολίτες οι οποίοι προσήλθαν στο ΓΕΥΔ, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των πραγματικών εργάσιμων ημερών (Σαββατοκύριακα, αργίες, κ.α.), ο αριθμός αντιστοιχεί σε εξυπηρέτηση περίπου 20 πολιτών ημερησίως.
Η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους αναμένεται να θέσει σε λειτουργία πιθανότατα την εβδομάδα μετά το Πάσχα δύο ακόμη ΓΕΥΔ, στην Αθήνα (στη διασταύρωση Σολωμού και Πατησίων) και στον Πειραιά (Μαυρομιχάλη 17), σε χώρους που παραχωρεί ο ΟΑΕΔ.
Στόχος είναι μέσω των συγκεκριμένων Γραφείων να διευθετηθούν στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια πολιτών, ύψους 20 δις ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι ετησίως θα εξυπηρετούνται 40.000 δανειολήπτες. Ενώ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε πλήρη λειτουργία να μπορεί να εξυπηρετεί 1.800.000 πολίτες μέσω των 250 χρηστών - υπαλλήλων των Κέντρων.
Στον σχεδιασμό του υπουργείου Οικονομίας είναι να λειτουργήσουν άλλα 12 στις υπόλοιπες πρωτεύουσες των Περιφερειών της χώρας. Τελικός στόχος είναι ως το τέλος του Ά εξαμήνου του 2017 να λειτουργούν 120 κέντρα εκ των οποίων τα 30 θα μετεξελιχθούν σε Κέντρα Ενημέρωσης και υποστήριξης Δανειοληπτών εντός του Β' εξαμήνου με συντονιστικό ρόλο.
Εμφαση θα δίνεται σε όσους έχουν οφειλές από στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια και όχι σε όσους έχουν οφειλές από επιχειρηματικά ή μόνο οφειλές στο Δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι το ΓΕΥΔ δεν θα λειτουργεί ως μηχανισμός διαμεσολάβησης ανάμεσα στους οφειλέτες και στους πιστωτές τους, δεν θα παρέχει δηλαδή λύσεις ρύθμισης των οφειλών. Για τον λόγο αυτό άλλωστε τα ΓΕΥΔ δεν παρέχουν νομική βοήθεια, ούτε έρχονται σε επικοινωνία με τις τράπεζες.