Τον απολογισμό της λειτουργίας της ιστοσελίδας kathimerinotita.gov.gr κάνει ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης σχεδόν δύο μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργού Επικρατείας «πάνω από 2.250 υποθέσεις έχουν υποβληθεί μέχρι και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και κυρίως στην επαφή με τις κρατικές δομές». Ως επίτευγμα αναφέρει μεταξύ άλλων ότι διαπιστώθηκε «ελλιπής εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου» και δόθηκε εντολή στο υπ. Υγείας να τηρείται και ότι τοποθετήθηκε μηχάνημα POS σε ταμείο της ΕΥΔΑΠ για να εξυπηρετούνται οι πολίτες.
Ο υπ. Επικρατείας αναφέρει αναφέρει ενδεικτικά δράσεις που οφείλονται στη συγκεκριμένε πλατφόρμα:
- Κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν.
- Μεταφέραμε ακόμη στο ίδιο υπουργείο, τις δεκάδες παραινέσεις που δεχθήκαμε αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.
- Μετά από σχετική αναφορά που μας έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις.
- Επισπεύσαμε την έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου).
«Αυτή την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία μας με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγούμαστε το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα. Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται» καταλήγει η ανακοίνωση του υπ. Επικρατείας.