Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH, ανακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια Tommy Hilfiger Denim για την Άνοιξη του 2017, «24/7 Live. Love. L.A.». Η ψηφιακή καμπάνια επικεντρώνεται στο να εμπλέξει τους καταναλωτές σε μια behind-the-scenes ματιά στον τρόπο ζωής των σύγχρονων Millennials, με τους Lucky Blue Smith, Anwar Hadid και Sofia Richie.
Η καμπάνια ακολουθεί τους τρεις πρωταγωνιστές από τους ηλιοκαμένους αυτοκινητόδρομους του L.A. μέχρι τα αγαπημένα τους στέκια. Οι πρωταγωνιστές μοιράζουν αποκλειστικό behind-the-scenes υλικό και συνεντεύξεις με τους οπαδούς τους μέσω Instagram stories και Snapchat, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει geofilters για κάθε τοποθεσία των γυρισμάτων. Ο Nash Grier δημιούργησε ένα προσαρμοσμένο υλικό και αποκλειστικές συνεντεύξεις κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της καμπάνιας, το οποίο θα μοιραστεί στα δικά του κανάλια και στα social media του Tommy Hilfiger ξεκινώντας στις 15 Φεβρουαρίου. Με 9.900.000 followers στο Instagram, και πάνω από 4,8 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι του στο YouTube, ο Grier επικοινωνεί με τους Tommy Hilfiger Denim fans με ένα αυθεντικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας το hashtag #HilfigerDenim και το @TommyHilfiger.
O Lucky Blue Smith έχει εμφανιστεί στις καμπάνιες για την Tommy Hilfiger Denim συλλογή για τρεις σεζόν, εντάσσοντας τη νεανική στάση και το ανυπότακτο πνεύμα στην καρδιά του brand. Ο Anwar Hadid, ο αδελφός της Gigi και της Bella Hadid, και η Sofia Richie, κόρη του Lionel Richie, βρίσκονται δίπλα στον Lucky Blue στην καμπάνια για την Άνοιξη '17, αγκαλιάζοντας το West Coast πνεύμα της συλλογής μέσα από μια rock-and-roll διάθεση.
Η Tommy Hilfiger Denim Spring/Summer 2017 συλλογή, Summer of Love, γιορτάζει την αγάπη και την απελευθέρωση της δεκαετίας του 1960 με μια σύγχρονη πινελιά. Το signature look αποτυπώνει τη χαρά, την αισιοδοξία και την ελευθερία. Πλυμένα denim patchworks, sun-washed παλέτες και άλλα χρηστικά στοιχεία είναι εμπνευσμένα από τις ξέγνοιαστες παραλίες της Νότιας Καλιφόρνιας, ενώ η έμπνευση από τη Savile Row του Λονδίνου προσδίδει μια neat and polished οπτική με ελεύθερα print, εκτυπώσεις, contrast piping, κλασικά υφάσματα και παιχνιδιάρικα paisleys. Είναι μια σύγχρονη ματιά στη σχεδιαστική δύναμη των λουλουδιών φτιαγμένη για τον σημερινό Αμερικανό ονειροπόλο.
Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ
Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία και τη FYROM. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.
Έχοντας πάντα σαν στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
Οι σειρές της Tommy Hilfiger αποτελούνται από ένα ολοκληρωμένο lifestyle brand portfolio που περιλαμβάνει τις συλλογές tailored και sportswear για άνδρες, sportswear για γυναίκες καθώς και συλλογές για παιδιά, υποδήματα, αθλητική ένδυση (γκολφ, κολύμβηση και ιστιοπλοΐα), underwear (εσώρουχα και πιζάμες), τσάντες, βαλίτσες, αξεσουάρ, οπτικά είδη, αρώματα, ρολόγια, είδη σπιτιού και λευκά είδη.
Η σειρά προϊόντων Hilfiger Denim αποτελείται από προϊόντα jeanswear και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες και αξεσουάρ.