Φέτος, η Coca–Cola αλλάζει σελίδα με νέα ηγεσία και ταυτόχρονα νέα παγκόσμια στρατηγική.
Ο επόμενος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας James Quincey παρουσίασε πρόσφατα το όραμά του για το μέλλον των προϊόντων της εταιρείας, που θα έχουν λιγότερη ζάχαρη, περισσότερη ποικιλία και πάντα υπέροχη γεύση.
«Αυτό ζητά ο σύγχρονος καταναλωτής και αυτό πρέπει να του προσφέρουμε», υποστηρίζει ο Quincey, «προκειμένου τα προϊόντα να παραμείνουν διαχρονικά στην καρδιά του».
Η Coca-Cola εστιάζει ακόμη περισσότερο στο να ακούει τους καταναλωτές της, που επιλέγουν ολοένα και περισσότερο προϊόντα με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη και εντείνει τις προσπάθειές της να τους προσφέρει αυτό που θέλουν. Για αυτό τους βοηθά να περιορίσουν την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνουν από τα αναψυκτικά, συνεχίζοντας να απολαμβάνουν την υπέροχη γεύση τους.
Η εταιρεία εξελίσσει τις συνταγές της, διατηρώντας ως προτεραιότητα την υπέροχη γεύση, και έχει αρχίσει να μειώνει τις θερμίδες σε 500 συνολικά αναψυκτικά. Ήδη, σχεδόν το 1/3 από τα 3.900 προϊόντα της παγκοσμίως έχουν μειωμένη ή μηδενική ζάχαρη.
Το κλειδί είναι η ποικιλία και οι επιλογές, λένε στην Coca-Cola, η οποία δείχνει το δρόμο για το μέλλον με την παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ "One Brand" που παρουσίασε πρόσφατα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, όλες οι επιλογές προϊόντων τής πιο δημοφιλούς μάρκας στον κόσμο ενσωματώθηκαν κάτω από το ίδιο όνομα. Μια μάρκα, πολλές επιλογές, με ή χωρίς ζάχαρη, με ή χωρίς καφεΐνη που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών.