Και όμως η Μπριζίτ Μπαρντό σπούδασε και χόρευε μπαλέτο απο πολύ μικρή ηλικία.
Είναι κάτι που φαίνεται από το πώς κινείται σε διάφορες ταινίες της, από το πώς χορεύει, σε άλλες και φυσικά καθώς κινείται στο κινηματογραφικό τοπίο, η εκπαίδευσή της στον κλασικό χορό είναι τόσο προφανής!
Ναι, η Μπριζίτ Μπαρντό σπούδασε μπαλέτο στο Κονσερβατουάρ του Παρισιού.
Αργότερα, ήταν η πρώτη διασημότητα που αγκάλιασε τη φίρμα πολυτελών υποδημάτων Repetto, όταν ζήτησε από τη Rose Repetto να της σχεδιάσει μια «μπαλαρίνα» που θα μπορούσε να φορά στους απρόσμενους δρόμους της καθημερινότητας.
Τα αποτελέσματα αυτής της επιλογής τα αποθαυμάζει κανείς ακόμα και σήμερα -εξήντα χρόνια μετά, παρακαλώ!- στην περίφημη φωτογραφία της πάνω σε ένα αυτοκίνητο Simca, στο Φεστιβάλ των Καννών του 1956.
Στο ίδιο φεστιβάλ χρωστάμε την εμβληματική φωτογραφία της να στροβιλίζει τη φούστα της με φουρό, προς χάρη των φακών των φωτογράφων.
Είναι τουλάχιστον παράξενο το ότι έδωσε όνομα στο περίφημο στιλ «BB» μια γυναίκα για την οποία λέγεται πως είχε κάποτε δηλώσει ότι «σιχαίνομαι απολύτως την πολυτέλεια. Είναι το μοναδικό πράγμα που δεν αντέχω».
Συχνά, οι ταινίες της είχαν σεκάνς με την Μπεμπέ να χορεύει.
Στο γαλλικό μιούζικαλ του '56 «Μαμζέλ Πιγκάλ» η νεαρή Μπριζίτ επιδίδεται σε ρουτίνες μάθησης κλασικού χορού, αλλά με τι ενέργεια! Ποιος ξεχνά το σχεδόν «ακόλαστο» μάμπο που χορεύει στο «Και ο Θεός... έπλασε τη γυναίκα» (πάλι, 1956);
Το jazzy νούμερο που κάνει στο «Vie Prive» του '62, που τόσο τέλεια εμπεριέχει το πνεύμα της απελευθερωμένης γυναίκας; Και την τραγική ένταση της «επανάληψής» του στην «Περιφρόνηση» του Γκοντάρ, το 1963;
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)