Μέχρι τώρα και με την ηλεκτροκίνηση να είναι ακόμα στα σπάργανα η πρακτική που ακολουθείται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να αγοράζουν τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα από εξωτερικούς προμηθευτές.
Αυτό όμως αναμένεται να αλλάξει στο μέλλον, καθώς μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δρομολογούν την κατασκευή μπαταριών από τις ίδιες. Έτσι μετά τη Volkswagen και την απόφασή της να φτιάξει δικό της εργοστάσιο η BMW ανακοίνωσε πως το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξής της εργάζεται πάνω σε ένα νέο τύπο μπαταρίας ιόντων λιθίου.
Ο οποίος δεν θα έχει όπως οι σημερινές υγρούς ηλεκτρολύτες αλλά στερεούς, γεγονός που θα τις καθιστά αφενός πιο ελαφριές και λιγότερο επικίνδυνες στην ανάφλεξη. Ταυτόχρονα θα έχουν και 15 με 20% μεγαλύτερη χωρητικότητα από τις υπάρχουσες. Οι μπαταρίες αυτές αναμένεται να είναι έτοιμες για παραγωγή μετά το 2025, καθώς θα χρειαστεί πρώτα να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές για τη μακροχρόνια αξιοπιστία τους και κατά πόσον αντέχουν στην καθημερινή χρήση χωρίς να παρουσιάζουν προβλήματα.
Μέχρι τότε η BMW θα συνεχίσει να εξελίσσει τους κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίοι όπως υποστηρίζουν στελέχη της, έχουν μπροστά τους αρκετό χρόνο -τουλάχιστον μια δεκαετία.