Το 1951 ο φωτογράφος του γαλλικού περιοδικού Paris Match, Jean Pierre Pedrazzini, ταξίδεψε στην Αθήνα συντροφιά με μερικά από τα ωραιότερα μοντέλα του διάσημου οίκου Υψηλής Ραπτικής Christian Dior.
Ο σχεδιαστής ήθελε να φωτογραφίσει τη νέα συλλογή του στην Ακρόπολη και τα μοντέλα πόζαραν στο Ερέχθειο στα πόδια των Καρυάτιδων.
Εξαιρετική ομορφιά, σπουδαία αισθητική διακρίνουν αυτή τη φωτογράφιση μόδας του 1951 στον βράχο της Ακρόπολης.
H φωτογραφία εκπλήσσει με την σχεδόν εικαστική της αξία και βέβαια γεννά και πάλι ερωτήματα και αντιπαραθέσεις σχετικά με τη χρήση της Ακρόπολης και σημαντικών αρχαιολογικών τόπων και μουσείων για θέματα εμπορικής χρήσης που όμως ταυτόχρονα προβάλλουν μοναδικά στοιχεία της ελληνικότητας.
Η γυμνή χορεύτρια
Είχαν προηγηθεί οι φωτογραφίες της διάσημης φωτογράφου Nelly με την επίσης διάσημη χορεύτρια της Opera Comique Mona Paeva να χορεύει γυμνή στην Ακρόπολη.
Οι αβαν γκαρντ φωτογραφίες της με την γυμνή Mona Paeva στον Παρθενώνα που δημοσιεύτηκαν στο γαλλικό περιοδικό Illustration de Paris προκάλεσαν ένα μίνι σκάνδαλο στην μικρή τότε πόλη των Αθηνών. Την φωτογράφιση της Nelly υπερασπίστηκε τότε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Παύλος Νιρβάνας από τις στήλες της εφημερίδας Ελεύθερο Βήμα, τον Μάιο του 1929.