Είδαμε τη «Δεύτερη Φωνή»: Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο μονορούφι - iefimerida.gr

Είδαμε τη «Δεύτερη Φωνή»: Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο μονορούφι

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα κανονικό σπίτι με το φαγητό να βράζει πάνω στο μάτι και τους ατμούς να φαίνονται από το πρώτο κουδούνι.

Ενα έργο για το όνειρο της μεταπολίτευσης, που θίγει τη σχέση μητέρας κόρης, τη διαφορετικότητα, την απώλεια, την οικονομική κρίση, την αρρώστια, τους θιασώτες της Χρυσής Αύγης, τις ανθρώπινες φιλοδοξίες.

Είναι γεγονός πως ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας είναι μάστορες στην κωμωδία, ωστόσο τις λίγες φορές που έχουν καταπιαστεί με το δράμα, («Ο Έβρος Απέναντι» και «Αττική Οδός»),το απογειώνουν.

Ο μπαμπάς στα γεγονότα του Πολυτεχνείου και η μητέρα «δεύτερη» φωνή στον Μητσιά. Σήμερα ζουν με την κόρη και τον γαμπρό στο ίδιο σπίτι λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Η κόρη τραγουδάει και η μητέρα που άφησε ανεκπλήρωτα τα όνειρά της, θα κάνει ο,τι μπορεί για να την οδηγήσει στην επιτυχία.
Ο πατέρας δεν «πιάστηκε» από τη δράση του στο Πολυτεχνείο και δεν κυνήγησε καρέκλες, παρότι τραυματίστηκε και στον αντίποδα ο γιος, ακροδεξιό στοιχείο, που έφυγε από το σπίτι κουβαλώντας σιδερογροθιές μέσα στην τσέπη του.

Είδαμε τη «Δεύτερη Φωνή»: Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο μονορούφι  | iefimerida.gr 0

Εχει αναλάβει πολλές σκηνοθεσίες ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης για τη σεζόν και ομολογουμένως αυτό που παρατηρώ, είναι πως δεν υπάρχει μανιέρα. Κάθε μία είναι μοναδική. Ωστόσο η δουλειά του στο «Δεύτερη Φωνή» φαίνεται να τον άγγιξε με κάποιο διαφορετικό τρόπο και έτσι προσφέρει το καλύτερο στους ηθοποιούς του.

Η μητέρα Νένα Μεντη με την άνεση που τη διακρίνει στη σκηνή είναι άμεση και ειλικρινής στα ξεσπάσματα της. Μία πείρα ετών, που δεν «διαβάζεται» στο σενάριο, ούτε διδάσκεται από τον εκάστοτε σκηνοθέτη.
Ο Γιώργος Ζιόβας «αγγίζει» με την δωρικότητα του και παραμένει χαμηλών τόνων ακόμα και στις εξάρσεις του, όπως επιβάλει ο ρόλος.

Η Δανάη Σκιάδη και οι τρεις νεαροί Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Δημήτρης Σαμόλης και Γιώργος Κατσής υπηρετούν το κείμενο πατώντας γερά στη σκηνή.

Είδαμε τη «Δεύτερη Φωνή»: Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο μονορούφι  | iefimerida.gr 1


Εμπνευσμένα και τα σκηνικά της Αθανασίας Σμαραγδή. Πίσω από τη τζαμαρία του διαμερίσματος, παρακολουθούμε τις πολυκατοικίες της γειτονιάς, εκεί όπου βραδιάζει, ξημερώνει, βρέχει, χιονίζει, ή αναβοσβήνουν τα Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια.

Μία παράσταση που πρέπει να μπει εγκαίρως στο πρόγραμμα του θεατρόφιλου κοινού μιας και τις περισσότερες μέρες είναι sold out και επιστρατεύονται σκαμπό.

Θορυβήθηκα, όταν κατά τη διάρκεια της παράστασης και πάνω στο μονόλογο του φασίστα γιου για τα πιστεύω του, μία κυρία χειροκρότησε. Ωστόσο, το κοινό δεν είναι ένα.

Σαν να διάβασα ένα βιβλίο μέσα σε δύο ώρες, μονορούφι.

Είδαμε τη «Δεύτερη Φωνή»: Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο μονορούφι  | iefimerida.gr 2


Δεύτερη Φωνή
Κείμενο: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Πρωταγωνιστούν: Νένα Μεντή, Δανάη Σκιάδη, Γιώργος Ζιόβας, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Δημήτρης Σαμόλης, Γιώργος Κατσής

Παραστάσεις: Σάββατο 6 μ.μ.
Τετάρτη, Κυριακή 8 μ.μ., Πέμπτη -Σάββατο 9 μ.μ.

Μια παραγωγή των Αθηναϊκών Θεάτρων

θέατρο Αποθήκη, Σαρρή 40,Ψυρρή, Τηλ: 2103253153

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αποθήκη Δεύτερη φωνη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ