Τις οξύτατες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών προκαλεί η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το νέο «πολυκλαδικό» Λύκειο και την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μιλώντας στο Εθνος κάνουν λόγο για «φάμπρικα καλών βαθμών, χρηματισμούς και διαφθορά», καθώς η προταση για εισαγωγή στα ΑΕΙ, βάσει της πρότασης του ΙΕΠ, εξαρτάται κατά 80% από τους βαθμούς των μαθητών στα προφορικά στο σχολείο στα δύο τετράμηνα της Γ Λυκείου.
Υποστηρίζουν ότι οι ίδιοι ποτέ δεν ήθελαν να «μετράει» ο προφορικός βαθμός των μαθητών για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί αυτό θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους καθηγητές καθώς θα δέχονται αφόρητες πιέσεις - και όχι μόνο - από μαθητές και γονείς προκειμένου να βάζουν καλό βαθμό.
Δηλώνουν, τέλος, ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δεχθούν αυτή τη ρύθμιση και καλούν το ΙΕΠ να διαχειριστεί το ζήτημα με μεγαλύτερη σοβαρότητα.
Η πρόταση του ΙΕΠ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση αναμένεται να συζητηθεί για πρώτη φορά την Πέμπτη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.