Αν κάθε φορά που κανονίζετε μια έξοδο για καφέ με τους φίλους σας, δεν ξέρετε τι να παραγγείλετε από τον κατάλογο του καταστήματος, τότε καλύτερα να εμπιστευτείτε τη γνώμη ενός μπαρίστα.
Αλλωστε αυτή η δουλειά δεν απαιτεί μόνο όρεξη και επικοινωνιακές δυνατότητες για την καλή εξυπηρέτηση ενός πελάτη, αλλά γνώσεις σχετικά με τα ροφήματα και τις τεχνικές και το πως αυτές πρέπει να εφαρμόζονται, αλλά και γούστο για τις καλές γεύσεις.
Και μιλώντας για γεύσεις και ποιότητα, δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που θα έχετε φύγει από ένα κατάστημα γεμάτοι απογοήτευση καθώς δεν ικανοποιηθήκατε από την επιλογή σας.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο