Βρίσκονται καθημερινά σε εγρήγορση για να σε εξυπηρετήσουν, να μείνεις ευχαριστημένη και με τις καλύτερες εντυπώσεις από το service. Το να ασκείς το επάγγελμα του σερβιτόρου – ας δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Θέλει δεξιότητες επικοινωνίας και οργανωτικότητας, αντανακλαστικά για την σωστή διαχείριση όλων των απρόοπτων που μπορεί να συμβούν, τρόπους καλής συμπεριφοράς, αποτελεσματικότητα.
Το service σε εστιατόρια, μπαρ και καφέ είναι μια δουλειά απαιτητική. Η στερεότυπη φράση «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» μπορεί να έχει αποτυπωθεί στη συνείδησή μας, ωστόσο έχουμε σκεφτεί ποτέ αν η συμπεριφορά μας απέναντι στο προσωπικό του χώρου που επιλέγουμε για να φάμε ή να διασκεδάσουμε είναι η σωστή;
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο