Η εμβληματική αγορά «Καπάνι», στη Θεσσαλονίκη γιορτάζει το νέο λογότυπο με φαγητό, ποτό, μουσική και δώρα!
Όπως αναφέρει το thestival.gr, η γιορτή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της πρωτοβουλίας του ΚΕΠΑ σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform, στο πλαίσιο του έργου «Design For Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μάλιστα, όσοι βρίσκονται εκεί μπορούν να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της εφαρμογής Bubbllz και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!
"Σήμερα γιορτάζουμε την κοινή ταυτότητα του Καπανιού. Μπορέσαμε με τη βοήθεια όλων των επαγγελματιών να κατασκευάσουμε ένα κοινό σήμα, για να μπορεί αύριο μεθαύριο το Καπάνι να μπορεί ενωμένο να βγει και να διαφημιστεί", ανέφερε η υπεύθυνη του τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΚΕΠΑ, Αγγελική Μπάρακλη.