Μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις ανώτερες και στις κατώτερες τιμές των ίδιων προϊόντων, διαπίστωσε στην πασχαλινή αγορά της Θεσσαλονίκης το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
Στο πλαίσιο αυτό το ΚΕΠΚΑ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι το πόσο βαθιά θα βάλει ο καθένας το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να στρωθεί το πασχαλινό τραπέζι, είναι αποκλειστικά θέμα σωστής έρευνας και ...έξυπνων αγορών.
Από την έρευνα αγοράς του ΚΕΠΚΑ, που έγινε τη Μεγάλη Δευτέρα, προκύπτει ότι ένα τραπέζι, με προϊόντα υψηλών τιμών, είναι ακριβότερο κατά 70,07% από ένα που θα "στηθεί" με αγαθά -στις ίδιες ποσότητες- που αγοράστηκαν, όμως, στις κατώτερες τιμές.
Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι μια προσεκτική έρευνα πριν από την αγορά οποιουδήποτε αγαθού συνάδει σε... προστασία του οικογενειακού μπάτζετ, ενώ από το Κέντρο επισημαίνεται ότι η υψηλότερη τιμή ενός προϊόντος δεν σημαίνει πάντοτε και την καλύτερη ποιότητα.
Βάσει της έρευνα αγοράς των συνεργείων του ΚΕΠΚΑ, το φετινό πασχαλινό τραπέζι, για οκτώ-δέκα άτομα, μπορεί να στοιχίσει σε κάθε νοικοκυριό, από 89,41 ευρώ μέχρι και 152,06 ευρώ, όταν πέρυσι το αντίστοιχο κόστος κυμαινόταν σε 85,97 ευρώ - 157,51 ευρώ. Τα ποσά αυτά, αφορούν σε μαγειρίτσα, δύο κύρια πιάτα, δύο σαλάτες, τσουρέκι, αυγά και φρούτα.