Η Stoiximan, ακολουθώντας την παράδοση που η ίδια εγκαινίασε με τις καμπάνιες “Κορυφές” και “Ένα Μαζί Σου”, προχωρά στην παραγωγή του σποτ “Είμαι η Ομάδα μου”, στο πλαίσιο της χορηγικής της συνεργασίας με την ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Συνεχίζει επενδύοντας σε προσεγμένα σκηνοθετικά σποτ, υψηλής αισθητικής, που μεταδίδουν πάθος και ένταση, τα χαρακτηριστικά δηλαδή που κάνουν το ποδόσφαιρο και τον Αθλητισμό μοναδικά. Γρήγορες εναλλαγές στην εικόνα και ήχος που μεταφέρει το βάθος του συναισθήματος.
Αυτή τη φορά επιλέγει τον Ολυμπιακό και καταφέρνει να αποτυπώσει πολύ χαρακτηριστικά τα συναισθήματα των φίλων της ομάδας για αυτήν και την ιδιαίτερη ταύτισή της με μια ολόκληρη πόλη και την ιστορία της.
Ενώ οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού μπροστά από ιστορικές στιγμές της ομάδας, πραγματικοί πρωταγωνιστές του σποτ είναι ο κόσμος του Ολυμπιακού.
Χαρακτηριστικά είναι τα πλάνα από όλες σχεδόν τις γειτονιές του Πειραιά, τα οποία εναλλάσσονται με τα αντίστοιχα του στούντιο και των παικτών, επισημαίνοντας το έντονο δέσιμο φιλάθλων-πόλης-ομάδας.
Σκιαγραφώντας το προφίλ του φιλάθλου της ομάδας και τα ιδεώδη τους, η ταινία καταλήγει σε αυτό που είναι ο Ολυμπιακός κάθε φορά:
Τα 90 λεπτά που έρχονται.
Η μεγαλύτερη ελληνική στοιχηματική διαδικτυακή εταιρεία αποδεικνύει ότι οι επιτυχημένες χορηγικές συνεργασίες δεν εξαντλούνται στους κλασικούς τρόπους προβολής αλλά κάνει την υπέρβαση, τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και σε επίπεδο μηνυμάτων.
Δείτε πως γυρίστηκε το εντυπωσιακό σποτ “Είμαι η Ομάδα μου”: