Ο Σπίρτζης απαντά για τα αεροδρόμια: «Δεν διακινδυνεύεται καμιά συμφωνία» - iefimerida.gr

Ο Σπίρτζης απαντά για τα αεροδρόμια: «Δεν διακινδυνεύεται καμιά συμφωνία»

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ: INTIME NEWS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Δεν διακινδυνεύεται καμιά συμφωνία», απαντά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων και τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».

«Χθες γίναμε μάρτυρες του όψιμου ενδιαφέροντος των στελεχών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ αλλά και μερίδας του τύπου, ότι δήθεν τορπιλίζεται η συμφωνία για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων, λόγω των έργων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”», αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του συνεχίζει δίνοντας στοιχεία του «θεάρεστου», όπως το χαρακτηρίζει, έργου των κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καθώς και τι έγινε από τον Φεβρουάριο του 2015 έως σήμερα.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

Στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εκτελούνται δύο (2) έργα.

  • Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”ΚΑΘΜ

Ημερ. Υπ. Σύμβασης :31.10.2005

Συμβατική Ημερ. Περαίωσης : 28. 7.2011

  • Στη συνέχεια υπογράφτηκε Συμπληρωματική Σύμβαση για την Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”ΚΑΘΜ

Ημερ. Υπ. Σύμβασης :26.04.2011

Συμβατική Ημερ. Περαίωσης : 31. 12.2012

Ποια όμως ήταν η πρόοδος των εργασιών σε κάθε έργο για τα οποία τόσο αγωνιά σήμερα;

  • Αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος διαδρόμου 10-28 Κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”ΚΑΘΜ

Ημερ. Υπογραφής. Σύμβασης :24.12.2012

Συμβατική Ημερομηνία. Περαίωσης : 16. 8.2014

Τα ποσοστά προόδου των εργολαβιών (ποσοστά απορρόφησης) την 1-1-2015 συγκεκριμένα ήταν:

  • Για την εργολαβία της Αναβάθμισης είχε εκτελεστεί το 22% των έργων 4 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία περαίωσης
  • Για την εργολαβία της Επέκτασης 76% περίπου της αρχικής Σύμβασης (87% της 1ης ΣΣΕ), 3 χρόνια μετά τη συμβατική ημερομηνία περαίωσης και
  • Ποια είναι τα αντίστοιχα ποσοστά προόδου σήμερα (στοιχεία της 30ης /Νοε/2016) :
  • Για την εργολαβία της Αναβάθμισης 53% περίπου
  • Για την εργολαβία της Επέκτασης 81% περίπου της αρχικής Σύμβασης (95% η 1η ΣΣΕ)
  • Να σημειώσουμε ότι την 1-1-2015 δεν είχε προβλεφθεί ούτε ένα (1) € για την απόδοση περίπου 90εκατ. € ως συμμετοχή της ΥΠΑ στα έργα των αεροδρομίων ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Χανίων και Σκιάθου. Έτσι έβγαλαν δημιουργικά και τον προϋπολογισμό της ΥΠΑ το 2014.
  • Να σημειώσουμε, επίσης, ότι επί επτά (7) χρόνια συζητούσαν το σύστημα φωτοσήμανσης θα έχει ο διάδρομος και δεν το είχαν λύσει.

«Καταλήγοντας δηλώνουμε ότι τα στελέχη και οι πρώην Υπουργοί των κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, θα ήταν καλό πρώτα να ενημερώνονται επαρκώς και αξιόπιστα, δεύτερον να ενημερωθούν από τους Συναδέλφους τους Υπουργούς και Διοικητές της ΥΠΑ για τα έργα που “παρέδωσαν” και στη συνέχεια να βγάζουν τις “αξιόπιστες” ανακοινώσεις τους», συνεχίζει η ανακοίνωση του υπουργείο και καταλήγει: «Τα έργα, δυστυχώς για τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, πραγματοποιούνται από αυτήν την Κυβέρνηση και αυτό είναι το πρόβλημά τους».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ