Ο Darren Aronofsky με τη δημιουργική του ομάδα σε απαρτία, στήνει διαφημιστικό για τον Yves Saint Laurent, κι αποκαλύπτει πως ο Vincent Cassel λέει σε όλες τα ίδια.
Με τους τακτικούς γραφιάδες του να έχουν σκαρώσει το κρυπτικό σενάριο και τον Clint Mansell να το έχει επενδύσει με τις αγχωτικές του φούγκες, ο Darren Aronofsky γέμισε ίντρικα και μυστήριο ένα διαφημιστικό κλιπάκι που μοιάζει να δραπέτευσε απ’ το σύμπαν του Eyes Wide Shut, ή αν προτιμάς, τη Νύχτα του Κυνηγού, μιας και κινηματογραφικά εκεί παραπέμπει και ο τίτλος του αρώματος που διαφημίζει, και το σύμβολο που σου μοστράρει ο πρωταγωνιστής του. Ο Aronofksy έχει συμπυκνώσει όλα του τα αισθητικά γνωρίσματα, για να βάλει την υπογραφή του σε μια απ’ αυτές τις καμπάνιες που μπορεί να θυμάσαι περισσότερο το προωθητικό τους, παρά το προϊόν που προωθούν, αλλά δεν παύει να είναι χάρμα ιδέσθαι.