Ο δημιουργός του none* game Δημήτρης Χασαπάκης ξεκίνησε μια νέα καμπάνια στο Indiegogo για το νέο του παιχνίδι γρίφων: Journal 29 : Interactive Book Game
Αυτή την φορά οι γρίφοι είναι σε ενα πραγματικό βιβλίο 140 σελίδων.
Κάθε 2 σελίδες υπάρχει η σελίδα του γρίφου και η σελίδα του κλειδιού.
Στόχος είναι ο παίκτης να λύσει σωστά το γρίφο και να επισκεφτεί την αντίστοιχη σελίδα online ( δεν χρειάζεται κάποιο app )
και να δώσει την απάντησή του.
Απατώντας σωστά ο παίκτης παίρνει ένα κλειδί, το σημειώνει στη σελίδα του κλειδιού και συνεχίζει.
Τα κλειδιά αυτά θα τα χρησιμοποιήσει σε παρακάτω γρίφους του βιβλίου
Εδώ ένα διάγραμμα του Journal 29 Gaming System:
Για να λυθούν οι γρίφοι ο παίκτης πρέπει να σκεφτεί δημιουργικά, να γράψει, να σχεδιάσει, να διπλώσει τις σελίδες, να συνδυάσει στοιχεία και πολλά άλλα.
Η ιδέα πίσω απο το Journal 29, είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού που συνδυάζει την φαντασία του παίκτη με την εμπειρία της αλληλεπίδρασης με ενα πραγματικό βιβλίο.
Η καμπάνια στο Indiegogo (το Indiegogo είναι μια απο τις μεγαλύτερες πλατφόρμες crowdfunding στο κόσμο) θα είναι ενεργή για 20 μέρες.
Ήδη η καμπάνια έχει ξεπεράσει το 50% του στόχου και μπορείτε να την βρείτε εδώ: https://igg.me/at/journal29
Το Video της καμπάνιας: