H επίσημη πρεμιέρα του διαδόχου του Opel Insignia, που θα ονομάζεται Insignia Grand Sport, θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο, αλλά η γερμανική εταιρεία έδωσε ήδη στη δημοσιότητα κάποιες επίσημες φωτογραφίες και στοιχεία του.
Η βάση είναι το πλαίσιο Global Epsilon της GM, ενώ, όπως βλέπουμε, οι γραμμές είναι πλέον πιο χυτές, με ανανεωμένη μάσκα και πιο στενά φώτα, μπροστά και πίσω. Η πιο δυναμική εικόνα οφείλεται και στις αλλαγές των διαστάσεων, μιας και το μήκος έχει αυξηθεί κατά 55 χιλιοστά στα 4,91 μέτρα, ενώ ταυτόχρονα έχει μειωθεί το ύψος κατά 29 χιλιοστά. Το μεταξόνιό έχει μεγαλώσει κατά 92 χιλιοστά, με αποτέλεσμα και οι χώροι στο εσωτερικό του να είναι εμφανώς καλύτεροι σε σχέση με τον τρέχον μοντέλο.
Ενδιαφέρον είναι πως παρά τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις το βάρος είναι μειωμένο έως και κατά 175 κιλά, ενώ από πλευράς εξοπλισμού πέρα από το σύστημα OnStar θα υπάρχουν και στοιχεία όπως τα φώτα Matrix ή καθίσματα με δυνατότητα μασάζ. Παράλληλα δεν θα λείπουν οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει σύνολα πετρελαίου 1.600 και 2.000 κυβικών με αποδόσεις από 110 έως και 170 ίππους, ενώ αυτά της βενζίνης θα έχουν πλέον σα βάση τα 1.500 κυβικά. Εδώ η απόδοση θα ξεκινά από τους 140 ίππους και θα φτάνει έως και τους 250, από 2.000 κυβικά, ενώ εκτός από τα χειροκίνητα κιβώτια θα υπάρχουν και αυτόματα 8 σχέσεων.
Το αυτόματο κιβώτιο θα είναι στάνταρ στην τετρακίνητη έκδοση που θα κινείται αποκλειστικά από τον σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 250 ίππων, που δεν θα έχει πίσω διαφορικό αλλά δύο ηλεκτρο- υδραυλικούς συμπλέκτες, που θα κατανέμουν δυναμικά τη διαθέσιμη ροπή στους πίσω τροχούς για πιο ασφαλή και σπορ συμπεριφορά στις στροφές.
Η κορυφαία έκδοση OPC που θα παρουσιαστεί στην πορεία και δεν είναι πλέον V6 αλλά τετρακύλίνδρη με 340 ίππους.