Μια καλλιτέχνης από την Αυστρία ερμήνευσε εκ νέου, σε φωτογραφίες, την χρυσή εποχή του βιεννέζου ζωγράφου Gustav Klimt. Πρόκειται για μια ασυνήθιστη σκηνοθεσία στην υπηρεσία της έρευνας για τον ιό του AIDS.
Πρόκειται για ένα γιγαντιαίο στοίχημα το οποίο έβαλε στον εαυτό της η Inge Prader, Αυστρική καλλιτέχνης, προς τιμήν του Gustav Klimt, ζωντανεύοντας με τον δικό της τρόπο όλα τα αριστουργήματά του σε φωτογραφίες. Το έργο της είναι παραγγελία της φιλανθρωπικής οργάνωσης Life Balls, η οποία συγκεντρώνει χρήματα για την έρευνα για το AIDS.
Τα έργα της παρουσιάστηκαν στο ετήσιο γκαλά της οργάνωσης, τον Μάιο του 2015.
Η Inge Prader προσπάθησε κυρίως να ασχοληθεί με τα εμβληματικά έργα της χρυσής εποχής του βιεννέζου ζωγράφου. Πρόκειται για μια εμβληματική εποχή στην ζωγραφική του Klimt, η οποία χρησιμοποιεί φύλλα χρυσού για να θυμίσει τις βυζαντινές εικόνες. Η χρυσή εποχή του Klimt, κάτι μεταξύ ιερού και ερωτικού, στηρίζεται πολύ στην χρυσή διακόσμηση των έργων και στην πλούσια διακόσμηση των πινάκων. Ο βιεννέζος ζωγράφος είχε επιμείνει στην αναπαράσταση του γυμνού γυναικείου σώματος που παρέπεμπαν σε αλληγορίες της ελληνικής μυθολογίας. Τα έργα του προκάλεσαν έριδες στην εποχή του.
Η αυστριακή φωτογράφος δεν προσπάθησε μόνο να αποτυπώσει ρεαλιστικά τις συνθέσεις του Klimt, αλλά να τις ερμηνεύσει. Η δουλειά της για την στάση του σώματος, το μακιγιάζ και τα ρούχα των μοντέλων που χρησιμοποίησε, αποδίδουν με ρεαλιστικό τρόπο την αισθητική του ζωγράφου. Και αναπαραστούν την φανταστική, ονειρική και μαγική ατμόσφαιρα των πινάκων του.
Η Inge Prader ερμηνεύει κυρίως τους πίνακες Δανάη (1907), Η Ζωή και ο Θάνατος (1916), ενώ από την τοιχογραφία Beethoven επέλεξε να αναπαραστήσει τις δυνάμεις του Κακού και τις τρεις Γοργόνες.