Όταν παραχώρησε ο Ντόναλντ Τραμπ την πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη μετά τις εκλογές είχε στο πλευρό του και την κόρη του Ιβάνκα. Ολη η δυναστεία ήταν καθισμένη πάνω σε χρυσούς θρόνους.
Στο χέρι της Ιβάνκα άστραφτε ένα πανάκριβο βραχιόλι, αξίας 10.800 $ απ' τη δική της κολεξιόν – κι η εταιρεία κοσμημάτων της έσπευσε να το εκμεταλλευτεί.
Η συζήτηση για τις πιθανές συγκρούσεις συμφερόντων που θα αντιμετωπίσει ο Ντόναλντ Τραμπ λόγω του διπλού ρόλου ως επιχειρηματίας και μελλοντικός πρόεδρος των ΗΠΑ άναψε μετά τη «γκρίζα διαφήμιση» που έκανε η κόρη του.
Η 35χρονη επιχειρηματίας φορούσε το διαμαντοστόλιστο βραχιόλι με τρόπο που να είναι εμφανές σ' όλη τη διάρκεια της συνέντευξης στην εκπομπή του CBS “60 Minutes”.
Η συνέντευξη μεταδόθηκε το βράδυ της Κυριακής σε ώρα υψηλής τηλεθέασης και την παρακολούθησαν περί τα 20 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Αμέσως μετά η εταιρεία κοσμημάτων της φρόντισε να στείλει μέσω των social media μία "κατεπείγουσα ενημέρωση για το στιλ", προωθώντας το βραχιόλι που φορούσε η Ιβάνκα κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής συνέντευξης, το «αγαπημένο βραχιόλι της Ιβάνκα», όπως ανέφερε, ένα βραχιόλι που ανήκει στη συλλογή “Metropolitan”...
![Η Ιβάνκα Τραμπ έκανε γκρίζα διαφήμιση σε βραχιόλι της -Σάλος στην Αμερική [εικόνες] | iefimerida.gr 0](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/b0212-ydi.jpg?itok=_R2CJ__R)
Το “style alert” έφθασε και σε δημοσιογράφους, οι οποίοι είδαν την κίνηση αυτή μάλλον με κακό μάτι:
«να που ήδη συμβαίνει: η οικογένεια Τραμπ βλέπει την προεδρία ως ευκαιρία για marketing», έγραψε στο twitter ο Έρικ Λίπτον των Τάιμς της Νέας Υόρκης.
It is already happening: Trump Family Sees President of United States--as a Marketing Opportunity. pic.twitter.com/fa7AthLoBr
Η επικεφαλής της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ, δήλωσε σύμφωνα με το CNN ότι «ένας συνεργάτης του τμήματος marketing, που είχε καλές προθέσεις» έστειλε το e-mail ακολουθώντας τη συνήθη σε τέτοιες περιπτώσεις διαδικασία.
Ο συνεργάτης αυτός, είπε η Άμπιγκεηλ Κλεμ, θα πρέπει τώρα να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, που δημιούργησε η νίκη του Τραμπ στις εκλογές «όπως και πολλοί άλλοι εξ' ημών»...
Στις Ηνωμένες Πολιτείες η συζήτηση για το πώς θα καταφέρει ο Τραμπ να συμβιβάσει τα επαγγελματικά του συμφέροντα με το ύπατο αξίωμα της χώρας έχει φουντώσει για τα καλά.
Αλλά και η οικογένειά του έχει μπει στο μικροσκόπιο των ΜΜΕ.
Shop Ivanka's look from her #RNC speech: https://t.co/ma42A92DYa #RNCinCLE pic.twitter.com/DwHvSOu8Ue
Η Ιβάνκα είχε βρεθεί στο επίκεντρο κριτικής απ' τον περασμένο Ιούλιο, όταν η εταιρεία της διαφήμιζε ρούχα που φορούσε η «χρυσή κληρονόμος» στη διάρκεια της προεκλογικής καμπάνιας του πατέρα της.
Τώρα η εταιρεία υπόσχεται ότι θα σταματήσει αυτή την πρακτική.