Όταν παραχώρησε ο Ντόναλντ Τραμπ την πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη μετά τις εκλογές είχε στο πλευρό του και την κόρη του Ιβάνκα. Ολη η δυναστεία ήταν καθισμένη πάνω σε χρυσούς θρόνους.
Στο χέρι της Ιβάνκα άστραφτε ένα πανάκριβο βραχιόλι, αξίας 10.800 $ απ' τη δική της κολεξιόν – κι η εταιρεία κοσμημάτων της έσπευσε να το εκμεταλλευτεί.
Η συζήτηση για τις πιθανές συγκρούσεις συμφερόντων που θα αντιμετωπίσει ο Ντόναλντ Τραμπ λόγω του διπλού ρόλου ως επιχειρηματίας και μελλοντικός πρόεδρος των ΗΠΑ άναψε μετά τη «γκρίζα διαφήμιση» που έκανε η κόρη του.
Η 35χρονη επιχειρηματίας φορούσε το διαμαντοστόλιστο βραχιόλι με τρόπο που να είναι εμφανές σ' όλη τη διάρκεια της συνέντευξης στην εκπομπή του CBS “60 Minutes”.
Η συνέντευξη μεταδόθηκε το βράδυ της Κυριακής σε ώρα υψηλής τηλεθέασης και την παρακολούθησαν περί τα 20 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Αμέσως μετά η εταιρεία κοσμημάτων της φρόντισε να στείλει μέσω των social media μία "κατεπείγουσα ενημέρωση για το στιλ", προωθώντας το βραχιόλι που φορούσε η Ιβάνκα κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής συνέντευξης, το «αγαπημένο βραχιόλι της Ιβάνκα», όπως ανέφερε, ένα βραχιόλι που ανήκει στη συλλογή “Metropolitan”...
Το “style alert” έφθασε και σε δημοσιογράφους, οι οποίοι είδαν την κίνηση αυτή μάλλον με κακό μάτι:
«να που ήδη συμβαίνει: η οικογένεια Τραμπ βλέπει την προεδρία ως ευκαιρία για marketing», έγραψε στο twitter ο Έρικ Λίπτον των Τάιμς της Νέας Υόρκης.
It is already happening: Trump Family Sees President of United States--as a Marketing Opportunity. pic.twitter.com/fa7AthLoBr
Η επικεφαλής της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ, δήλωσε σύμφωνα με το CNN ότι «ένας συνεργάτης του τμήματος marketing, που είχε καλές προθέσεις» έστειλε το e-mail ακολουθώντας τη συνήθη σε τέτοιες περιπτώσεις διαδικασία.
Ο συνεργάτης αυτός, είπε η Άμπιγκεηλ Κλεμ, θα πρέπει τώρα να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, που δημιούργησε η νίκη του Τραμπ στις εκλογές «όπως και πολλοί άλλοι εξ' ημών»...
Στις Ηνωμένες Πολιτείες η συζήτηση για το πώς θα καταφέρει ο Τραμπ να συμβιβάσει τα επαγγελματικά του συμφέροντα με το ύπατο αξίωμα της χώρας έχει φουντώσει για τα καλά.
Αλλά και η οικογένειά του έχει μπει στο μικροσκόπιο των ΜΜΕ.
Shop Ivanka's look from her #RNC speech: https://t.co/ma42A92DYa #RNCinCLE pic.twitter.com/DwHvSOu8Ue
Η Ιβάνκα είχε βρεθεί στο επίκεντρο κριτικής απ' τον περασμένο Ιούλιο, όταν η εταιρεία της διαφήμιζε ρούχα που φορούσε η «χρυσή κληρονόμος» στη διάρκεια της προεκλογικής καμπάνιας του πατέρα της.
Τώρα η εταιρεία υπόσχεται ότι θα σταματήσει αυτή την πρακτική.