Τι κι αν γνωρίζεις όλα τα logo των διάσημων σχεδιαστών και προτιμάς να αγοράζεις κάτι που να φαίνεται προς τα έξω πως είναι επώνυμο, μία νέα έκεθση αλλάζει τα δεδομένα στα trends του πιο αγαπημένου γυναικείου αξεσουάρ.
Και εκεί που αποκλείουμε το ενδεχόμενο να αγοράζαμε μία επώνυμη τσάντα που να μην έδειχνε πουθενά πως είναι πανάκριβη, μία έκθεση της έρευνας NDP, εταιριά που μελετά τον προσανατολισμό της αγοράς και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, ήρθε να μας «γκρεμίσει» ότι βλέπαμε και πιστεύαμε μέχρι τώρα.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο