Λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας τους θα μπορούν να δίνουν μ’ ένα κλικ στο e-15195.pilea-hortiatis.gr οι κάτοικοι του δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη, στη Θεσσαλονίκη.
Μέσω της τεχνολογίας, θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν από τη διοίκηση του δήμου την απομάκρυνση ενός ογκώδους αντικειμένου, την αντικατάσταση ενός χαλασμένου κάδου ή μιας καμένης λάμπας, το μάζεμα κλαδιών ή την επισκευή των σπασμένων πλακών πεζοδρομίου.
Από τις αρχές Νοεμβρίου η διοίκηση του δήμου Πυλαίας- Χορτιάτη αξιοποιεί την τεχνολογία και παρέχει στους δημότες τη δυνατότητα ν' αναφέρουν, να παρακολουθούν και να επιλύουν καθημερινά προβλήματα.
Ολα αυτά χάρη στην υιοθέτηση της πλατφόρμας λογισμικού «e- Βελτιώνω την πόλη μου».
Οι πολίτες μπορούν με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψουν το αίτημά τους, να τραβήξουν φωτογραφίες που τους αφορούν, να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά στον δήμο και στη συνέχεια να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του αιτήματός τους, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους.
Η ανάπτυξη της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία INFALIA PC, τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) και την εταιρεία INTELSPACE S.A., τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του δήμου.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)