Κάθε χρόνο, τα Ηλύσια Πεδία φιλοξενούν 100 εκατ. επισκέπτες, εκ των οποίων τα 30 εκατομμύρια είναι τουρίστες.
Οταν υπάρχουν γιορτές ή μεγάλες εκδηλώσεις στη Γαλλία (όπως η παρέλαση της 14ης Ιουλίου, η Πρωτοχρονιά, η άφιξη του Γύρου Ποδηλασίας), 1 εκατομμύριο άτομα καταφθάνουν στην πιο ωραία λεωφόρο του κόσμου.
«Το να έχεις κατάστημα στα Ηλύσια Πεδία είναι πλεονέκτημα για την φίρμα σου, αποτελεί ένα είδος μάρκετινγκ», δηλώνει ο επικεφαλής μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες real estate στο Παρίσι. Μάλιστα, όπως αναφέρει, το μεγαλύτερο κατάστημα της Γαλλίας, οι Galeries Lafayettes αλλά και η Apple θα εγκατασταθούν στα Ηλύσια Πεδία το 2018 και αναμένεται κατακλυσμός κόσμου και πωλήσεων.
Το ενοίκιο ενός καταστήματος στην πλευρά των Ηλυσίων Πεδίων με τους ζυγούς αριθμούς είναι δύο φορές ακριβότερο από την πλευρά με τους μονούς αριθμούς: 21.000 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο (προ φόρων) για τα ζυγά, 12.000 για τα μονά. «Από την πλευρά με τα ζυγά έχει καλύτερο πεζοδρόμιο και περισσότερα εστιατόρια, περισσότερα καταστήματα πολυτελείας», εξηγεί ο μεσίτης.
Πρόκειται για ενοίκια ιλιγγιώδη τα οποία κάνουν τα Ηλύσια Πεδία την τέταρτη πιο ακριβή λεωφόρο στον κόσμο, μετά την Russel Streetστο Hong-Kong, την 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και την New Bond Street στο Λονδίνο. Εκτός από το αστρονομικό ενοίκιο που απαιτείται, οι ιδιοκτήτες ζητούν και «αέρα», ενώ οι εργασίες ανακαίνισης ανεβάζουν τα έξοδα στα ύψη.
Η άλλη ιδιαιτερότητα των Ηλυσίων Πεδίων είναι το μέγεθος των μπουτίκ. Κυμαίνεται μεταξύ 300 και 1.000 τ.μ., ενώ συνήθως στο Παρίσι οι μπουτίκ δεν ξεπερνούν τα 300 τετραγωνικά.
Αλλά αν το ενοίκιο είναι πολύ ακριβό, και τα έσοδα είναι αστρονομικά, τουλάχιστον δύο φορές μεγαλύτερα από τα υπόλοιπα καταστήματα της γαλλικής πρωτεύουσας. Σύμφωνα με τα στοιχεία τα έσοδα των καταστημάτων στους άλλους δρόμους της πόλης είναι 6.000 το τετραγωνικό, ενώ στα Ηλύσια Πεδία είναι 12.000 ανά τετραγωνικό.
Σε αυτή τη φάση, δεν μένουν ανοικτά τη νύχτα και τις Κυριακές όλα τα καταστήματα στα Ηλύσια Πεδία. Μόνο το βιβλιοπωλείο Fnac, το σούπερ μάρκετ Monoprix και το κατάστημα ομορφιάς Sephora είναι ανοικτά συνεχώς, αλλά αναμένεται όλες οι μπουτίκ να ακολουθήσουν το παράδειγμα. Η γαλλική αγορά διαπίστωσε ότι τα καταστήματα που μένουν ανοιχτά, σε εμπορική ζώνη, το Σάββατο βράδυ και την Κυριακή αύξησαν τα κέρδη κατά 15% σε σχέση με τα άλλα καταστήματα που κλείνουν.