Λίγο πριν από την τελική ευθεία της προεκλογικής της εκστρατείας, η υποψήφια του Δημοκρατικού Κόμματος Χίλαρι Κλίντον θέλει να αξιοποιήσει τη «λάμψη» των πρωταγωνιστών της σόοουμπιζ προκειμένου να τη βοηθήσουν να πείσει τους αναποφάσιστους Αμερικάνους να πάνε να ψηφίσουν και να κινητοποιήσει τους εθελοντές στις πολιτείες κλειδιά που θα κρίνουν το εκλογικό αποτέλεσμα.
Η Τζένιφερ Λόπεζ δίνει μια δωρεάν συναυλία για τους υποστηρικτές της Κλίντον στο Μαϊάμι, προσφέροντας την ευκαιρία στην πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ να έρθει πιο κοντά με τους νεότερους ψηφοφόρους που κάποιες φορές δυσκολεύτηκε πολύ να προσεγγίσει.
Οι εκδηλώσεις με την παρουσία διάσημων προσωπικοτήτων όπως μια συναυλία «μπορούν να λειτουργήσουν ως κάποιας μορφής αντιπερισπασμός» από τον θόρυβο που προκαλούν διαμάχης, όπως για παράδειγμα η υπόθεση με τo ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της πρώην Πρώτης Κυρίας, δήλωσε ο Έρικ Κάσπερ, πολιτικός επιστήμονας στο Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν.
«Είναι ένας τρόπος του να αμβλύνεις τον αντίκτυπο των πραγμάτων καθώς (μια τέτοια εκδήλωση) τείνει να έχει πιο θετικό αποτέλεσμα» επισήμανε ο ίδιος.
Η συναυλία της JLo είναι η πρώτη από μια σειρά εκδηλώσεων με πρωταγωνιστές διάσημους εκπροσώπους της μουσικής. Την επόμενη εβδομάδα η υποψήφια του Δημοκρατικού Κόμματος θα ανέβει στη σκηνή με τον Τζέι Z στο Κλίβελαντ και κατόπιν με την Κέιτ Πέρι στην Φιλαδέλφεια την 5η Νοεμβρίου.
Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ κατέδειξε ότι μεταξύ των πιθανών ψηφοφόρων ηλικίας 18 έως 29 ετών, η Χίλαρι Κλίντον προηγείται του Ρεπουμπλικανού αντιπάλου της Ντόναλντ Τραμπ.
Ωστόσο η συμμετοχή δεν παύει να αποτελεί πηγή ανησυχίας. Ο εξαιρετικά αρνητικός τόνος της φετινής προεκλογικής κούρσας για τον Λευκό Οίκο έχει προκαλέσει μια αίσθηση πικρίας στους νεαρούς Αμερικανούς απέναντι στην πολιτική, δείχνει μια δημοσκόπηση των Reuters/Ipsos.