Λιγότερα και φθηνότερα θα είναι τα φετινά χριστουγεννιάτικα δώρα, λόγω οικονομικής κρίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης διεθνούς έρευνας της Nielsen για τις εορταστικές αγορές.
Πιο συγκεκριμένα, 6 στους 10 Έλληνες σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για τις εορταστικές αγορές τους, ενώ μόλις το 3% δηλώνει πως θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα για αυτές.
Στην Ευρώπη ωστόσο, το ποσοστό εκείνων που θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για τις εορταστικές αγορές είναι κατά πολύ μικρότερο, με 3 στους 10 ευρωπαίους να δηλώνουν ότι θα δαπανήσουν λιγότερα για τις χριστουγεννιάτικές αγορές τους, ενώ η πλειοψηφία σκοπεύει να ξοδέψει περίπου τα ίδια χρήματα με πέρυσι.
Η κατηγορία που δέχεται το μεγαλύτερο «χτύπημα» από τον περιορισμό των εορταστικών εξόδων είναι ο ρουχισμός. Στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των ερωτώμενων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα, για να δωρίσει κάποιο ρούχο.