Τα μεγάλα κλαμπ του κόσμου και κυρίως της Ευρώπης, στηρίζουν πολλά στο μάρκετινγκ. Ειδικά από την ημέρα που η UEFA αποφάσισε να επιβάλει το Financial Fair Play, προσδοκούν στην εισροή χρημάτων από μέσα και όχι από τις τσέπες των επενδυτών.
Η εταιρεία Deloitte, έκανε μια έρευνα κατά την περυσινή σεζόν διαπιστώνοντας πως τα καθαρά έσοδα της Αρσεναλ από το νεόκτιστο Emirates ανήλθαν στα 132 εκατομμύρια ευρώ και φυσικά το γήπεδο των «κανονιέρηδων», βρέθηκε στην 1η θέση της λίστας.
Μέσα στο «Emirates» δεν λειτουργούν φυσικά μόνο οι μπουτίκ της ομάδας αλλά πάρα πολλές επιχειρήσεις διαφορετικού τύπου. Από εστιατόρια και μπυραρίες, έως καταστήματα ρούχων και σταντ όπου ο καθένας μπορεί να παίξει ανά πάσα ώρα και στιγμή στοίχημα.
Αναλυτικά η λίστα με τα πρώτα γήπεδα σε έσοδα στην Ευρώπη.
1. Emirates (Άρσεναλ) 132 εκ. ευρώ
2. Σαντιάγο Μπερναμπέου (Ρεάλ Μαδρίτης) 129,8 εκ. ευρώ
3. Καμπ Νου (Μπαρτσελόνα) 116,9 εκ. ευρώ
4. Ολντ Τράφορντ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ) 114 εκ. ευρώ
5. Στάμφορντ Μπριτζ (Τσέλσι) 93,1 εκ. ευρώ
6. Allianz Arena (Μπάγερν Μονάχου) 89,8 εκ. ευρώ
7. Παρκ ντε Πρενς (Παρί Σεν Ζερμέν) 78 εκ. ευρώ
8. Άνφιλντ (Λίβερπουλ) 75 εκ. ευρώ
9. Etihad (Μάντσεστερ Σίτι) 57 εκ. ευρώ
10. Σίγκναλ Ιντούνα Παρκ (Ντόρτμουντ) 54.2 εκ. ευρώ