Με τους περισσότερους διάσημους οίκους μόδας με κορυφαίο τον Chanel, να αλλάζουν την ιδεολογία, το στιλ και τη γραμμή στα ρούχα τους από το 2014 (υιοθετώντας μία πιο punk chic γραμμή) με σκοπό να «ταιριάξουν» τα σακίδια πλάτης με την πασαρέλα, το backpack φαίνεται να μπαίνει πιο πολύ από ποτέ στην καθημερινότητά μας.
Στην Αγγλία, δηλαδή, το 1/3 από τις τσάντες που αγοράζονται καθημερινά είναι σακίδιο, γνωστά brands (Zara, Mango, H&M) έχουν ξεχωριστή σειρά μόνο με backpacks και στην Αμερική οι αγορές σακιδίων αυξήθηκαν από το 2008 κατά 48%.
Ωστόσο ένα brand κατάφερε από το πουθενά όχι μόνο να κάνει ρεκόρ πωλήσεων στις τσάντες πλάτης, αλλά και να κάνει όλους τους εργαζόμενους να την προτιμούν για τις ώρες στην δουλειά. Ήδη, με μία σύντομη βόλτα στο μετρό θα δεις πολλούς άνδρες και γυναίκες να φορούν αυτό το σακίδιο με τις δύο καφέ λωρίδες, ονόματι Herschel Supply.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ.