Τη συνεργασία του με τους Οργανισμούς «To Χαμόγελο του Παιδιού», «The Jed Foundation» και «The Clinton Foundation», ανακοίνωσε στο facebook.
Συνεργάζεται με τρεις μη κερδοσκοπικούς Οργανισμούς που εργάζονται με σκοπό την προώθηση της συναισθηματικής υγείας, για τη δημιουργία της πρωτοβουλίας «Βοήθησε έναν φίλο που έχει ανάγκη».
Ο νέος αυτός οδηγός για νέους έχει στόχο να βοηθήσει στον εντοπισμό πιθανών προειδοποιητικών σημάτων στο διαδίκτυο, τα οποία υποδηλώνουν ότι κάποιος φίλος τους βρίσκεται σε συναισθηματική αστάθεια και χρειάζεται βοήθεια, ενώ προσφέρει, παράλληλα, συμβουλές για τη διαχείριση κάθε περίπτωσης.
«Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 800.000 άνθρωποι αυτοκτονούν, που αντιστοιχεί σε ένα άτομο κάθε 40 δευτερόλεπτα», σύμφωνα με τη Διεθνή Εταιρεία για την πρόληψη της αυτοκτονίας.
«Δυστυχώς, είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 15-29 ετών σε παγκόσμιο επίπεδο», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Και ενώ ο Σεπτέμβρης είναι αφιερωμένος στην πρόληψη της αυτοκτονίας, είναι, επίσης, η εποχή του χρόνου που πολλοί νέοι άνθρωποι εισέρχονται στα πανεπιστήμια, τα κολέγια και τα σχολεία. Η κίνηση αυτή αποτελεί μεγάλο ορόσημο, παράλληλα, όμως η διαχείριση νέων ακαδημαϊκών πιέσεων, η συνάντηση με νέους ανθρώπους και η μετακίνηση μακριά από το σπίτι για πρώτη φορά, μπορεί να προκαλέσει πίεση», όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Το Facebook προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του να μπορούν να αναφέρουν το περιεχόμενο αυτοκτονικής φύσης μίας δημοσίευσης, κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία, πατώντας «Report Post» και ακολουθώντας τις οδηγίες.
Η ομάδα του Facebook ελέγχει προσωπικά αυτές τις αναφορές 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα και παρέχει στα άτομα που έχουν ανάγκη τα απαραίτητα εφόδια στη μητρική τους γλώσσα, μέσω ενός από τους 33 παγκόσμιους εταίρους του στην πρόληψη των αυτοκτονιών, μεταξύ των οποίων και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Ο οδηγός είναι διαθέσιμος στη σελίδα Facebook του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Επίσης, θα υποστηριχθεί από μία αποκλειστική καμπάνια στο Facebook, ώστε να ενισχύσει τη θέαση στους νέους ανθρώπους.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)