Πολλά είναι τα λογότυπα εταιρειών που βλέπουμε σχεδόν κάθε μέρα, αλλά δεν γνωρίζουμε ή δεν έχουμε αναρωτηθεί πως οι ιδρυτές τους κατέληξαν σε αυτά.
Το Business Insider εντόπισε την προέλευση κάποιων από τα πιο γνωστά brands. Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις οι ονοματοδοσίες ήρθαν μετά από περίεργες εμπνεύσεις.
ΙΚΕΑ
Ο ιδρυτής Ingvar Kamprad έδωσε στην εταιρεία το όνομά της συνδυάζοντας τα δικά του αρχικά με τα αρχικά από το Elmtaryd και το Agunnaryd, τη φάρμα και το χωριά που μεγάλωσε.
LEGO
Το όνομα της γνωστής εταιρείας παιχνιδιών συνδυάζει της λέξεις «leg got» που στα δανέζικα σημαίνει «παίξε καλά».
SONY
Προέρχεται από το sonus, τη λατινική λέξη για τον ήχο και την έκφραση της αργκό «sonny boy» που το '50 στην Ιαπωνία περιέγραφε ένα έξυπνο, ευπαρουσίαστο νεαρό.
YAHOO
Είναι ακρώνυμο του «Yet Another Hierarchical Officious Oracle» (Αλλο ένα ιεραρχικό αυταρχικό μαντείο), αλλά και ένα φανταστικό είδος αγενές, θορυβώδες και βίαιο, το οποίο αναφέρεται στα «Ταξίδια του Γκιούλιβερ».
PEPSI
Αρχικά ονομαζόταν «Brad's Drink», από το δημιουργό της, Κάλεμπ Μπράντχαμ, αλλά πήρε το σημερινό όνομά της το 1898 από τη λέξη δυσπεψία, για να αντιπροσωπεύει την πεποίθηση του Μπράντχαμ ότι επρόκειτο για κάτι υγιεινό που βοηθούσε την πέψη.
CANON
Αρχικά ονομάστηκε Kwanon, από μία θεότητα του βουδισμού, αλλά η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε Canon το 1935, ώστε να είναι πιο ελκυστικό στο παγκόσμιο κοινό.
HAAGEN-DAZS
Επιλέχθηκε από τους δημιουργούς του για να ακούγεται ως δανέζικο όνομα και να δίνει μία «αύρα της παλιάς παγκόσμιας παράδοσης και χειροτεχνίας», αλλά δεν σημαίνει τίποτα στη συγκεκριμένη γλώσσα.
GOOGLE
Πήρε το όνομά της από το «googol», το μαθηματικό όρο για το 1 που ακολουθείται από 100 μηδενικά.
VIRGIN
Ενας από τους συνεργάτες του Ρίτσαρντ Μπράνσον το πρότεινε σημειώνοντας «Είμαστε εντελώς παρθένοι (virgins) στις επιχειρήσεις».
BLACKBERRY
Επειδή τα πλήκτρα του θύμιζαν το φρούτο στους δημιουργούς του.
REEBOK
Είναι η λέξη που με διαφορετική ορθογραφία- rhebok- χρησιμοποιείται στα αφρικάανς για έναν τύπο αντιλόπης. Οι δημιουργοί του ήθελαν να αντικατοπτρίζει την ταχύτητα και τη χάρη.
AMAZON
Ο Τζεφ Μπέζος ήθελε ένα όνομα που ξεκινά από «Α» για να είναι στην κορυφή της αλφαβητικής λίστας. Σκέφτηκε ότι το μεγαλύτερο ποτάμι του κόσμου ήταν η καταλληλότερη για αυτό που ήλπιζε να γίνει η μεγαλύτερη επιχείρησή του.