Στο φως νέες αποδείξεις για ύπαρξη νερού στον κόκκινο πλανήτη [εικόνα] - iefimerida.gr

Στο φως νέες αποδείξεις για ύπαρξη νερού στον κόκκινο πλανήτη [εικόνα]

Οι επιστήμονες πιστεύουν όλο και πιο έντονα πλέον πως στον Άρη υπάρχει νερό, καθώς νέες αποδείξεις ήρθαν στο φως από το όχημα Opportunity της NASA που εξερευνά την επιφάνεια του κόκκινου πλανήτη.

Το διαστημικό όχημα, που ερευνά τον πλανήτη για 90 ολόκληρους μήνες, ανακάλυψε φλέβες ορυκτού γύψου, δηλαδή ενυδατωμένου θειικού ασβεστίου που χρησιμοποιούμε για την κατασκευή γυψοσανίδων.

Στο φως νέες αποδείξεις για ύπαρξη νερού στον κόκκινο πλανήτη [εικόνα] | iefimerida.gr 0

Αυτό, σύμφωνα με ερευνητή της ΝΑSA είναι σημάδι ότι νερό έρεε σε υπόγεια κοιτάσματα μέσα στο βράχο. Όπως σημειώνει στην ανακοίνωση που εξέδωσε η NASA.

«Το υλικό αυτό είναι μία καθαρή χημική ουσία που δημιουργήθηκε εκεί ακριβώς που εντοπίστηκε. Αυτό δεν μπορεί να λεχθεί για άλλου τύπου γύψου που έχει βρεθεί στον Άρη ή για άλλα ορυκτά που σχετίζονται με το νερό και το Opportunity έχει ανακαλύψει. Δεν είναι ασυνήθιστο να βρεθεί στη Γη, αλλά η εύρεση του τον Άρη, είναι κάτι που θα έκανε τους γεωλόγους πολύ χαρούμενους».