Εταιρείες με κοινωνική συνείδηση προτιμάει το 43% των εργαζομένων ενώ ένας στους τρεις θα ήθελε να λαμβάνει ενεργά μέρος στις φιλανθρωπικές δραστηριότητες της εταρείας του.
Ερευνα της Regus σε 40.000 συμμετέχοντες δείχνει ότι η φιλανθρωπία και η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι σημαντικά ζητήματα για τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις ανά τον κόσμο. Όταν έχουν να επιλέξουν μεταξύ δύο παρόμοιων προσφορών εργασίας, οι εργαζόμενοι απάντησαν ότι θα έτειναν προς την εταιρεία που μπορεί να αποδείξει ότι πραγματοποιεί φιλανθρωπικές συνεισφορές με κάποιο τρόπο.
Σχεδόν οι μισοί (47%) από τους περίπου 40.000 συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαv ότι είναι σημαντικό γι’ αυτούς ο εργοδότης τους να εμπλέκεται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι επίσης σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή θέσεως εργασίας. Ένα σημαντικό ποσοστό της τάξεως του 43% απάντησε ότι αν τους προσφέρονταν δύο ισοδύναμα καλές θέσεις εργασίας, θα προτιμούσαν την πιο φιλάνθρωπη εταιρεία ως εργοδότη. Αυτό μας δείχνει πως οι επιχειρήσεις που αποδεδειγμένα προσφέρουν στην κοινωνία, είναι σε καλύτερη θέση να προσελκύσουν και να διατηρήσουν ταλαντούχο δυναμικό.
Τα πορίσματα της έρευνας
- Το ένα τρίτο των συμμετεχόντων θα ήθελαν να λαμβάνουν ενεργό μέρος στις φιλανθρωπικές δραστηριότητες της εταιρείας τους
- 34% θα ήθελαν να είναι καλύτερα ενημερωμένοι γι αυτές τις δραστηριότητες
- 41% εκτιμούν τις πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αλλά 29% πιστεύουν πως η σχετική πληροφόρηση είναι ανεπαρκής
- Ένας στους τέσσερεις θα ήθελε να είναι καλύτερα ενημερωμένος σχετικά με τις φιλανθρωπικές δραστηριότητες και τις πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης άλλων ομάδων εντός της επιχείρησης
- Δύο πέμπτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι οι εταιρείες στον τομέα τους θα πρέπει να είναι πιο δραστηριοποιημένες σε πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (40%) και φιλανθρωπικές δραστηριότητες (37%)