Η κυβέρνηση δημιουργεί προσκόμματα και αρνητικό επενδυτικό κλίμα για τα υδατοδρόμια ανατρέποντας πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα, όπως καταγγέλει η Νέα Δημοκρατία.
Παρά τις αρχικές εξαγγελίες του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Γεώργιου Σταθάκη και της Αν. Υπουργού Τουρισμού κ. Έλενας Κουντουρά για στήριξη των συγκεκριμένων επενδύσεων και την άμεση λειτουργία κάποιων υδατοδρομίων, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απέτυχε να υλοποιήσει κατά τη φετινή τουριστική περίοδο ένα, έστω περιορισμένο, δίκτυο υδροπλάνων αναφέρουν οι βουλευτές της Ν.Δ. Λευτέρης Αυγενάκης, Φωτεινή Αραμπατζή και Κώστας Καραμανλής με ερώτησή τους στους συναρμόδιους υπουργούς.
Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι το σχέδιο νόμου που έθεσε στη διαβούλευση το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όχι μόνο δεν βελτιώνει το θεσμικό πλαίσιο για την αδειοδότηση υδατοδρομίων, αλλά, αντιθέτως, διαγράφει τη σημαντική δουλειά που έχει γίνει και τορπιλίζει την προσπάθεια ανάπτυξης ιδιωτικών υδατοδρομίων ακυρώνοντας τις ιδιωτικές επενδύσεις στα υδατοδρόμια, αφού επιχειρείται η αλλαγή του αδειοδοτικού καθεστώτος και επεκτείνει την ισχύ του σε εκκρεμείς αιτήσεις ιδιωτών.
Εν ολίγοις, απαξιώνει και υποβαθμίζει το ρόλο του επενδυτή και ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα. Παράλληλα, ακυρώνει τη φιλοσοφία εισαγωγής νέων επενδύσεων στην χώρα, εξουδετερώνει το ρόλο των ιδιωτικών υδατοδρομίων, ανατρέπει τη μέχρι σήμερα πορεία υλοποίησης και το μοντέλο ανάπτυξης του δικτύου υδατοδρομίων, σημείωνουν οι τρείς βουλευτές και τονίζουν ότι: «παράλληλα, τα τελευταία 3,5 χρόνια έχουν επενδυθεί σημαντικά ποσά γι’ αυτό το σκοπό και, μέχρι τώρα, έχουν εξασφαλισθεί, μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες, τα δικαιώματα για 15 υδατοδρόμια τα περισσότερα εκ των οποίων είναι έτοιμα προς κατασκευή. Πέραν του υδατοδρομίου της Κέρκυρας, που έχει ήδη λάβει άδεια λειτουργίας, άλλα 50 υδατοδρόμια σε όλη τη χώρα βρίσκονται στη φάση αδειοδότησης.
Η κυβέρνηση, αντί να επισπεύσει τη διαδικασία αδειοδότησης και λειτουργίας των υδατοδρομίων, δημιουργεί προσκόμματα καθώς και ένα αρνητικό επενδυτικό κλίμα αποθαρρύνοντας τυχόν νέους επενδυτές να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα.»