Στη ελληνική αγορά κυκλοφορεί πλέον η νέα Porsche 911, με την Carrera των 350PS να κοστίζει 152.000 ευρώ, ενώ η τιμή της Carrera S των 400 ίππων κυμαίνεται στα 176.000 ευρώ.
Σχεδιαστικά, στο νέο μοντέλο δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις, με το εμπρόσθιο μέρος να έχει κάποιες μικρές αλλαγές στα φωτιστικά σώματα και στη μάσκα, ενώ το οπίσθιο έχει τις πιο πολλές αλλαγές με τα φωτιστικά να έχουν μικρύνει σε πλάτος και μεγαλώσει σε μήκος. Είναι σαφές πως κυρίως το πίσω μέρος είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο 918 RSR Coupe.
Το μήκος του αμαξώματος της νέας γενιάς 911, που φέρει την με την κωδική ονομασία 998, είναι αυξημένο κατά περίπου 5,5 cm φτάνοντας τα 4,5 m ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά περίπου 1 cm. Το ύψος όμως υπολείπεται κατά 1,1 cm.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη της νέας 911 έχουν γίνει μεγάλες βελτιώσεις στην ανάρτηση με στόχο την καλύτερη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης δίχως καμία παραχώρηση στο κράτημα του αυτοκινήτου. Σημαντικές είναι και οι περικοπές σε βάρος, προς όφελος των επιδόσεων και της κατανάλωσης.
Η βασική έκδοση της νέας 911 διαθέτει τον boxer κινητήρα των 3,4 λίτρων που αποδίδει 350 ίππους. Ο 3,8 λίτρων κινητήρας κινεί την Carrera S που αποδίδει 400 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 km/h επιτάχυνσης θα καλύπτονται σε μόλις 4,5 sec, ενώ η τελική αγγίζει τα 309 km/h. Η μέση κατανάλωση και των δύο εκδόσεων είναι κάτω από τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Σε αυτό βέβαια συμβάλει και το νέο 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοντέλο παραγωγής.