Η νέα τάση της μόδας επιτάσσει τη χρήση ρούχων και αξεσουάρ με αναφορές στα ρετρό ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Μπλουζάκια και αξεσουάρ με σούπερ ήρωες κατακλίζουν παζάρια και μεγάλους οίκους μόδας. Καθώς τα γκάτζετ με ρετρό εμφάνιση έχουν γίνει φετίχ, είναι λογικό τα παλιά ηλεκτρονικά παιχνίδια να μπαίνουν δυναμικά στο χώρο της μόδας κι αν η φρενίτιδα που ξέσπασε για το pokemon go μπορεί να μας διδάξει κάτι, αυτό είναι ότι το στιλ ταξιδεύει γρήγορα από την ηλεκτρονική κονσόλα στην πασαρέλα.
Η συλλογή AW16, της 'Ανια Χάιντματς, επηρεάστηκε από τα βιντεοπαιχνίδια Pac-Man και block-y.
Τσάντες πολύχρωμες με έντονα τα στοιχεία από τα μικρά φαντασματάκια του Pac-Man μπορεί για ορισμένους να θεωρούνται κιτς, αλλά στην ουσία πρόκειται για μία τολμηρή πρόταση για την εποχή που κατακλύζεται από τον κόσμο της πληροφόρησης.
Τα ρετρό ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν διεισδύσει στον κόσμο της μόδας με την εταιρεία Moschino να συνεργάζεται με τον Σούπερ Μάριο για μία συλλογή με μπλουζάκια "super Moschino" και τον Sonic The Hedgehog να παραμένει ένα διαχρονικό «fashion icon» για αυτούς που θέλουν να πειραματιστούν με τα γκρι- μπλε μαλλιά του.
Όμως και η χρησιμοποίηση της Lady Lightning, από το βιντεοπαιχνίδι Final Fantasy ως πηγή έμπνευσης για τη σειρά SS16 της Louis Vuitton έκανε τους προγραμματιστές της εταιρείας του παιχνιδιού να αισθανθούν ιδιαίτερα φουτουριστές και παρηγορητικά οπισθοδρομικούς.