Το Pokemon Go μπορεί να έχει τρελάνει παγκοσμίως μικρούς και μεγάλους και να έχει εκτοξεύσει τη Nintedo, ωστόσο η Citigroup κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την οικονομία.
Συγκεκριμένα, ειδικοί της Citigroup υποστηρίζουν πως η δυναμική αυτή, σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις χρήσης της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τις προβλέψεις των εσόδων κολοσσιαίων εταιρειών για το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
O παρακάτω πίνακας δείχνει ξεκάθαρα πως για παράδειγμα το YouTube και το Twitter βλέπουν τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα, ενώ το Facebook είναι το μόνο app που δείχνει ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του Pokémon GO στις 6 Ιουλίου.
Σύμφωνα με τη Citigroup θα ήταν λάθος να υποτεθεί ότι η επιτυχία της εφαρμογής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών. Τα διαγράμματα δείχνουν ότι κατά μέσο όρο ένας χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon GO κάθε μέρα. Αυτό τοποθετεί το Pokemon GO μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, το Snapchat, το Twitter, ή το Instagram.