Κι όμως υπάρχει τρόπος μα δεις την καθημερινότητα με ρομαντική διάθεση και γιατί όχι, με vintage οπτική.
Αυτό είναι το στοίχημα του vintagenews.tv.
Ενώ η τεχνολογία εξελίσσεται σε γρήγορους ρυθμούς και ο κόσμος θέλει να ενημερώνεται ταχύτατα και τη στιγμή που συμβαίνουν τα γεγονότα, υπάρχουν κι εκείνοι οι τύποι που παραμένουν ρομαντικοί και επιμένουν να ακολουθούν έναν πιο παραδοσιακό τρόπο ενημέρωσης. Από την ώρα που η τεχνολογία τους δίνει τη δυνατότητα επιλέγουν να τη χρησιμοποιήσουν παρουσιάζοντας τις ειδήσεις με έναν ρετρό τρόπο, αναβιώνοντας μια πιο vintage εποχή.
Η βρετανική εταιρεία Vintage News, έντυσε τους παρουσιαστές και τους ρεπόρτερ με ρούχα εποχής από τις δεκαετίες του 1920 και ΄30, εξόπλισε τους τεχνικούς με κάμερες και μέσα εκείνης της εποχής, τουλάχιστον εμφανισιακά και αποφάσισε να παρουσιάζει τις ειδήσεις και τις εκπομπές της με ένα πιο ρομαντικό τρόπο.
Η όλη ιδέα ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια από τον Κίραν Σπούνερ και όπως ο ίδιος έχει δηλώσει στο Reuters πριν ασχοληθεί με το Vintage News δεν είχε καμία επαφή με φωτογραφικές ή κινηματογραφικές μηχανές εκείνης της εποχής κι έπρεπε να εκπαιδευτεί σκληρά για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα νέα του καθήκοντα.
Το Vintage News, παρουσιάζει νέα γύρω από την vintage σκηνή του Ηνωμένου Βασιλείου και μπορεί κανείς να το βρει στο YouTube, τα social media και στην διεύθυνση www.vintagenews.tv, αλλά και στο μπλογκ www.thevintagenews.com.
«Η μοντέρνα τεχνολογία είναι καταπληκτική. Δεν μπορώ να την κατηγορήσω. Αλλά χάνουμε τόσο πολλά από την ατμόσφαιρα και το κλίμα εκείνης της εποχής», τόνισε ο Σπούνερ μιλώντας στο Euronews.
Όπως αναφέρεται στο δημοσιευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπηρεσία Vintage είναι ένας συνδυασμός ειδήσεων, υποκριτικής αναπαράστασης κάποιων γεγονότων και περφόρμανς. Οι ρεπόρτερ εμφανίζονται με το ρετρό αυτοκίνητό τους, ένα Morris 10 του 1934, που αποκαλούν Μπέτσι.
Δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα σε κάθε περίσταση. Πέρα από τις ειδήσεις, τραβούν φωτογραφίες και γράφουν στο μπλογκ.
«Αυτό που προσπαθούμε και κάνουμε είναι να κινηματογραφούμε μηνιαία ή ετήσια γεγονότα. Όταν ο κόσμος βλέπει την παρουσίαση των ειδήσεών μας, μπορεί να αποφασίσει να ασχοληθεί με το επόμενο, να καταλάβει αυτό που θέλουμε, ποιος είναι ο στόχος μας» εξηγεί ο Σπούνερ.