Ως έναν από τους πλέον δυναμικούς πυλώνες στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου της Interamerican αποτελεί η Anytime, η οποία με νέα προγράμματα αυξάνει όλο και περισσότερο τα μερίδια αγοράς που κατέχει.
Το 70% των κερδών στον κλάδο του αυτοκινήτου της Interamerican, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου της Interamerican, Γιώργο Κώτσαλο, προέρχεται από την Anytime, όπως ανέφερε σε εκδήλωση της Anytime.
Η Anytime ξεκίνησε πιλοτικά το 2006 και μέχρι σήμερα έχει περισσότερους από 280.000 πελάτες. Δημιούργησε περισσότερες από 150 νέες θέσεις εργασίας μέσα σε 2 χρόνια, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι στο 2011 βγήκε το πρώτο on line συμβόλαιο στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση της εταιρίας ενδεικτικό της απήχησης που έχει η Anytime είναι το γεγονός ότι το 90% των πελατών της ανανεώνουν το συμβόλαιό της.
Μέχρι τώρα έχει καταβάλει αποζημιώσεις περισσότερες από 115.000 περιπτώσεις.
Σε ό,τι αφορά το νέο πρόγραμμά της Buy The Mile λανσάρεται από τον Απρίλιο του 2016. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο, όσοι οδηγούν λιγότερο πληρώνουν και λιγότερα ασφάλιστρα.
Αυτό γίνεται μέσω μιας ειδικής τηλεματικής συσκευής η οποία τοποθετείται στο αυτοκίνητο. Το Buy The Mile είναι μια μοναδική καινοτομία της Anytime και η ιδανική επιλογή για όσους κάνουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο με το αυτοκίνητό τους.
Στο μεταξύ, όπως ανακοινώθηκε μέχρι τις 31 Ιουλίου, όσοι κάνουν νέο ετήσιο συμβόλαιο ασφάλειας αυτοκινήτου πληρώνουν για 11 μήνες και είναι ασφαλισμένοι για 12.