Στην ιστορία πέρασε το θρυλικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 την Κυριακή το απόγευμα ολοκληρώνοντας έναν τριήμερο αγώνα στον οποίο έλαβαν μέρος 78 οχήματα-αντίκες και τα πληρώματα τους.
Νικητές αναδείχθηκαν οι Pedro-E. Baldaccini με Lancia Delta Integrale 16V του 1990 (Sporting), ενώ από ελληνικής πλευράς ξεχώρισαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (FordEscortRS 2000, 1973), που τερμάτισαν δεύτεροι στην γενική κατάταξη.
Οι διαγωνιζόμενοι χωρίστηκαν σε δυο κατηγορίες, την «Sporting» με 35 οχήματα και την «Regularity» με 43 πληρώματα.
Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή, 27 Μαΐου, όταν και το σύνολο των συμμετεχόντων έλαβαν θέση στην αφετηρία στο Ζάππειο στην Αθήνα, για να συνεχίσουν έπειτα το «ταξίδι» τους προς το Ναύπλιο.
Ο φετινός σχεδιασμός του αγώνα ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός, με την διαδρομή «Sporting» να περιλαμβάνει 19 Εδικές Διαδρομές, σε άσφαλτο και χώμα, συνολικοί μήκους 940 χλμ. και την «regularity» να έχει συνολικό μήκος 860 χλμ. και να περιλαμβάνει 27 Ειδικές Διαδρομές.
Περισσότερο όμως από τις αγωνιστικές τους επιδόσεις, τα αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος εντυπωσίασαν με την ξεχωριστή ομορφιά τους.
(φωτογραφία: Βασίλης Παπαδόπουλος/Eurokinissi)