Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] - iefimerida.gr

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια φαντασμαγορική Αλίκη, αμερικάνικες κωμωδίες, δημοσιογραφικά δράματα κι ένα γαλλικό policier φτιάχνουν μια ακόμα πλούσια εβδομάδα για τους λάτρεις της σκοτεινής αίθουσας.

Ξεχωρίζουν η λαμπερή και λουσάτη «Αλίκη», το Nice Guys και η «Αλήθεια» με την ξεχωριστή Kέιτ Μπλάνσετ.

Η Αλίκη μέσα από τον Καθρέφτη 3D περιπέτεια, ΗΠΑ / 2016

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 0
  • Αlice Through the Looking Glass
  • Σκηνοθεσία: Τζέημς Μπομπίν
  • Παίζουν: Τζοννυ Ντεπ, Μια Γουασικόφσκα, Αν Χάθαγουέη, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, Σάσα Μπαρόν Κοέν.

Τι Συμβαίνει:

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του Tιμ Μπάρτον με την πρώτη “Αλίκη”, η Ντίσνεϋ έρχεται να τρυγήσει μια δεύτερη φουρνιά εισιτήρια μιας και το προϊόν είναι πια γνωστό. Η Αλίκη επιστρέφει λοιπόν με νέες περιπέτειες εμπνευσμένες ελεύθερα από το δεύτερο βιβλίο του Λιούις Κάρολ.
Αυτή τη φορά η Αλίκη Κίνγκσλι (Μία Γουασικόφσκα) έχει περάσει τρία χρόνια ταξιδεύοντας ως καπετάνισσα του ίδιου της του πλοίου. Όταν όμως επιστρέφει στο Λονδίνο, ανακαλύπτει ότι πολλά έχουν αλλάξει κατά την απουσία της, όπως ότι το πλοίο δεν της ανήκει πλέον μια και η μητέρα της παραχώρησε τις μετοχές της.
Η ονειροπόλα κι αντικομφορμίστρια Αλίκη, με τη βοήθεια του Αβεσσαλώμ που από μπλε κάμπια έχει γίνει μπλε πεταλούδα θα προσπαθήσει να γυρίσει πίσω το χρόνο για να ανατρέψει πολλά απ’ όσα έχουν πάει στραβά.
Ο Αβεσσαλώμ την οδηγεί σε έναν μαγικό καθρέφτη μέσα από τον οποίο μεταφέρεται πίσω στο βασίλειο της Κατωχώρας. Εκεί ξανασυναντιέται με τους παλιούς της φίλους, και τον Τρελοκαπελά (Τζοννυ Ντεπ) που δυστυχώς δεν είναι πια ο εαυτός του καθώς έχει πέσει σε κατάθλιψη. Η Μιράνα (Αν Χάθαγουεη), η Λευκή Βασίλισσα, θα στείλει την Αλίκη να βρει τον ίδιο τον Χρόνο (Σάσα Μπαρόν Κοέν), ένα παράξενο πλάσμα που είναι μισό άνθρωπος και μισό ρολόι, που είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει καλά τον Τρελοκαπελά, καθώς είναι ο μόνος που κατέχει τη Χρονόσφαιρα και μπορεί να γυρίσει το χρόνο πίσω.
Αυτό το λουστραρισμένο σήκουελ, είναι εξίσου φαντασμαγορικό και αλληγορικό με την πρώτη ταινία και απόλυτα ταυτισμένο με την άψογα λεπτεπίλεπτη αισθητική του Μπάρτον που εδώ κρατά το ρόλο του παραγωγού. Είναι εκπληκτικές οι μεγαλοπρεπείς τρισδιάστατες εικόνες που ξετυλίγονται, προπαντός μέσα στην αίθουσα του Μεγάλου Ρολογιού όπου φυλάσσεται η λαμπερή χρονόσφαιρα. Το ίδιο
συμβαίνει με τα υπόλοιπα σκηνικά και τα κοστούμια όπου η τρισοσκαρική ενδυματολόγος Κολίν Άτγουντ δίνει τα ρέστα της. Τα εφφέ, όπως το σταμάτημα του χρόνου όπου όλα σκουριάζουν και μένουν ακίνητα, είναι μαγικά, υπεράνω φαντασίας και άψογα εκτελεσμένα. Το ίδιο και το επιτελείο των ηθοποιών με επικεφαλής τον Τζοννυ Ντεπ που αυτή τη φορά μένει λίγο πίσω παίζοντας πιο απλά σε ανησυχητικό παρεξηγήσιμο βαθμό μπορεί να πει κανείς. Μικρή έκπληξη και ο Σάσα Μπαρον Κοέν στο απαιτητικό ρόλο του Χρόνου μαρκριά από τη μέγγενη του Σκορτσέζε («Hugo»)…
Ας μη λέμε πολλά. Πρόκειται για μια βεριτάμπλ περιπέτεια Ντίσνεϋ που έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να εξάψουν και τη πιο τολμηρή φαντασία. Η τρισδιάστατη Αλίκη και είναι μια εγγυημένη οικογενειακή διασκέδαση. Η φιλοσοφική της αλληγορία είναι μάλλον περιττή δουλειά για κριτικούς και λοιπούς σινεφιλ…

Η Αλήθεια Δράμα, ΗΠΑ / 2015

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 1
  • Truth
  • Σκηνοθεσία: Τζέιμς Βάντερμπιλτ
  • Παίζουν: Κέιτ Μπλάνσετ, Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Ελίζαμπεθ Μος, Τόφερ Γκρέις, Ντένις Κουέιντ, Μπρους Γκρίνγουντ.

Τι Συμβαίνει:

O κόσμος των αμερικανικών τηλεοπτικών Ειδήσεων στελεχώνεται με αδίστακτους, ατρόμητους και καταφερτζήδες παράγοντες και δημοσιογράφους που δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτα προκειμένου να φέρουν ΤΗΝ Είδηση. Κι από τότε που η τηλεόραση κατάλαβε πως τα δελτία ειδήσεων μπορούν να φέρουν και χρήματα, ξεκίνησε ένα κυνήγι μαγισσών και μια δίψα για αποκαλύψεις με σκοπό δήθεν την αλήθεια που φέρνει τηλεθέαση και το χρήμα. Αποκαλύψεις να είναι κι ό,τι νά ναι. Μέσα σ’ αυτόν το ορυμαγδό κολυμπάει το Truth του Βάντερμπιλντ.
Στην κορυφή της καριέρας της η Μέρυ Μέιπς (Κέιτ Μπλάνσετ) «βοηθός» του διάσημου αμερικανού παρουσιααστή Νταν Ράδερ ( Ρόμπερτ Ρέντφορντ) για πάνω από εικοσιπέντε χρόνια στο CBS αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα φλέγον θέμα. Τη στρατιωτική θητεία του τότε προέδρου των ΗΠΑ Τζωρτζ Μπους. Ξεκινά την έρευνα και στα χέρια της φτάνουν «αδιάσειστα» στοιχεία πως ο Μπους προσπάθησε να αποφύγει με κάποια γραφειοκρατικά τερτίπια τη θητεία του όταν επρόκειτο να πολεμήσει στο Βιετνάμ. Αμέσως στήνεται το τηλεοπτικό σκηνικό του τρόμου στην εκπομπή του CBS “60Λεπτά” του Νταν Ράδερ η οποία παίζεται με τεράστια επιτυχία. Όμως μερικοί δημοσιογράφοι είναι δύσπιστοι και ξεκινούν μια έρευνα για την εγκυρότητα κάποιων εγγράφων που αποδεικνύονται πλαστά. Η εγκυρότητα του καναλιού κλονίζεται ανεπανόρθωτα! CBS, Μέιπς και Νταν Ράδερ μπαίνουν στο στρόχαστρο όλων! Η καταστροφή είναι ολοκληρωτική! Τώρα οι κυνηγοί
δημοσιογράφοι είναι στη θέση του κυνηγημένου. Τους καταδιώκει το σινάφι τους! Η αλήθεια για την αιμοσταγή τηλεόραση σε όλο της το μεγαλείο.
Ο Βάντερμπιλτ κάνει το παν για να φτιάξει μια βαρετή ταινία αλλά η Μπλάνσετ και ο Ρέντφορντ δεν τον αφήνουν. Η τέλεια χημεία και η πέρα για πέρα πειστική παρουσία τους δεν αφήνει περιθώρια για βαριεστημάρα. Έτσι η παρτίδα σώζεται στο παρα πέντε και η ταινία κατορθώνει να ολοκληρωθεί χωρίς πολλές βαρειές απώλειες. Ο σκηνοθέτης κατορθώνει να δείξει την τηλεόραση “από τα μέσα” χωρίς να προσπαθεί να την ωραιοποιήσει κι αυτό είναι στα μεγάλα συν του πονήματος. Όταν όμως κάποιος έχει δει πολύ πρόσφατα το οσκαρικό Spotlight που περιεργάζεται πάνω κάτω το ίδιο θέμα δεν μπορεί παρα να κουνήσει με συγκατάβαση το κεφάλι του για τον πρωτάρη Βάντερμπιλτ. Πάντως η ταινία πείθει και ταυτόχρονα περπατάει καλά χάρις τους πεπειραμένους ηθοποιούς της…

The Nice Guys Κωμική Περιπέτεια , ΗΠΑ / 2016

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 2
  • Σκηνοθεσία: Σέιν Μπλακ
  • Παίζουν: Ράσελ Κρόου, Ράιαν Γκόσλινγκ, Κιμ Μπάσιντζερ, Ματ Μπόμερ, Άνγκουρι Ράις, Μάργκαρετ Κουάλι

Τι Συμβαίνει:

Τριάντα χρόνια μετά το πρώτο «Φονικό Όπλο», που τον μετέτρεψε σε έναν από τους πιο περιζήτητους σεναριογράφους του Χόλιγουντ, ο Σέιν Μπλακ συνεργάζεται και πάλι με τον μεγαλοπαραγωγό Τζόελ Σίλβερ για μια “παραδοσιακή» κωμωδία γεμάτη δράση και πολύ χιούμορ.
Λος Άντζελες, 1977.
Το διάσημο σήμα Hollywood καταρρέει. Οι άνθρωποι κάνουν ουρές για βενζίνη, και όχι για να πάνε σινεμά. Η λάμψη του Χόλιγουντ καλύπτεται από πυκνό νέφος, το οποίο σκεπάζει κι άλλα μυστήρια: την εξαφάνιση μιας κοπέλας, τον θάνατο μιας πορνοστάρ, και μια συνωμοσία στους ανώτερους κύκλους μιας επιχείρησης.
Δυστυχώς, την λύση πρέπει να βρουν ο ανίκανος ιδιωτικός ντετέκτιβ Χόλαντ Μαρτς και ο νέος του συνεργάτης, Τζάκσον Χίλι, ένας μπράβος που συστήνεται στον Μαρτς σπάζοντάς του το χέρι. Και ακόμη χειρότερα – όλοι όσοι μπλέκονται στην υπόθεση, για κάποιο λόγο καταλήγουν νεκροί βλέποντας το φάντασμα του Ρίτσαρντ Νίξον! Ευτυχώς η περιπέτεια έχει μια πρωτότυπη αφήγηση κι ένα χιούμορ απρόσμενα έξυπνο και πλακατζήδικο. Γκόσλινγκ και Κρόου αναπτύσσουν μια χημεία ενός ακόμα αταίριαστου ζευγαριού που εύκολα ξαναβλέπεις.
Μια ταινία που δεν αφήνει καμιά αμφιβολία για ένα σίκουελ το οποίο θα πρέπει να γυρίζεται αυτή τη στιγμή.

Υπόθεση: Άγνωστο DNA Αστυνομικό, Γαλλία / 2014

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 3
  • L'affaire SK1
  • Σκηνοθεσία: Φρεντερίκ Τελιέ
  • Παίζουν: Ραφαέλ Περσονάζ, Ναταλί Μπάι, Ολιβιέ Γκουρμέ, Μισέλ Βιγιερμόζ.

Τι Συμβαίνει:

Γαλλικό policier που τα καταφέρνει εδώ κι εκεί τόσο στην ατμόσφαιρα όσο και στην ανάπτυξη της ιστορίας. Το αδύνατο της σημείο οι συντελεστές, που ναι μεν είναι καλοί σε ατομικό επιπεδο, αλλά δεν πείθουν σαν ομάδα γάλλων αστυνομικών. Το ίδιο ισχύει και για τον πρωταγωνιστή δολοφόνο που το καλύτερο θα ήταν να μη μιλούσε καθόλου.
Τα αρχικά SK1 είναι τα αρχικά του κωδικού «Serial Killer 1” που έδωσαν οι αστυνομικοί του Παρισιού στον πρώτο εγκληματία που έπιασαν με την μέθοδο DNA κάτι που έχει γίνει στις μέρες μας καθημερινή πρακτική. Φυσικά η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα.
Το 1991 ο επιθεωρητής στη Δίωξη Εγκλήματος Φρανκ Μαγκν (Ραφαέλ Περσονάζ) τοποθετείται επικεφαλής στην εξιχνίαση της δολοφονίας ενός κοριτσιού. Ένας Γάλλος serial killer με το κωδικό όνομα “The Beast of Bastille” το τέρας της Βαστίλης αν θέλετε, κυκλοφορεί ελεύθερος επί επτά χρόνια και δολοφονεί κορίτσια στο Παρίσι.
Ο Mαγκν καταλαβαίνει πως έχει να κάνει με κάποιον παρανοϊκό. Το κυνήγι του δολοφόνου τού γίνεται έμμονη ιδέα. Οι συνάδελφοί του τον προειδοποιούν να ξεκολλήσει όμως είναι ήδη αργά: ο Mαγκν καταδιώκει με επιμονή τον δολοφόνο μέχρι το σημείο να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή της οικογένειάς του.
Η ταινία με απανωτά φλας μπακ μεταφέρεται πίσω μπρος στο χρόνο, από τους αστυνομικούς που ερευνούν τη πόλη, στη δίκη του Γκυ Ζόρζ ο οποίος με τη βοήθεια των δικηγόρων του αποπροσανατολίζει συνεχώς τους δικαστές θέτοντας σε αμφιβολία την ενοχή του. Τελικά το DNA θα δώσει τη λύση! Λίγο απομηχανής πριμιτίφ λύση, αλλά σε κάθε περίπτωση … Γαλλική!
Ο Φρεντερικ Τελιέ βαδίζει στα βήματα του πάλαι ποτέ φημισμένου γαλλικού policier και το καλό είναι πως εδώ κι εκεί καταφέρνει να πιάσει στο DNA του για λίγο τη νουάρ ατμόσφαιρα ενός Βερνέιγ ή ενός Λουί Μαλ προπαντός στις σκηνές όπου η ομάδα συζητά στις στέγες του νυχτερινού Παρισιού. Σαν τελικό αποτέλεσμα το φιλμ δεν είναι κακό, είναι όμως σεναριακά άτεχνο καθώς οι χαρακτήρες και προπαντός του πρωταγωνιστή αστυνόμου μένουν στη σκιά αφήνοντας το θεατή μπερδεμένο και ανικανοποίητο. Ο Ραφαέλ Περσονάζ είναι το κρυφό χαρτί του φιλμ!

Tο Μπαρμπέρικο: Η Νέα Κουπ Κωμωδία, ΗΠΑ / 2016

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 4
  • Barbershop: The Next Cut
  • Σκηνοθεσία: Μάλκομ Λη
  • Παίζουν: Άις Κιουμπ, Σέντρικ, Ρεγγίνα Χωλ, Άντονυ Άντερσον, Ιβ, Κάμον και Νίκι Μινάτζ

Τι Συμβαίνει:

Το κουρείο είναι ένας ωραίος κινηματογραφικός χώρος για κωμωδία, μιας και σε κάτι τέτοιους χώρους μαζεύονται οι πιο παράξενοι χαρακτήρες που λένε τα πιο περίεργα πράγματα. Αντροπαρείστικες παπαρολογίες. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και εδώ με πρωταγωνιστές τους Ice Cube και Cedric να σέρνουν το χορό.
Έχουν περάσει περισσότερα από 10 χρόνια από το τελευταίο ραντεβού στο μπαρμπέρικο του Κέλβιν. O Κέλβιν (Cube) μαζί με το υπόλοιπο προσωπικό, ανάμεσα στους οποίους και ο Έντι (Cedric), είναι ακόμα εκεί, αλλά το μπαρμπέρικο έχει υποστεί ορισμένες σημαντικές αλλαγές. Το πιο βασικό: το κάποτε ανδροκρατούμενο μαγαζί είναι τώρα ανάμεικτο, με τα κορίτσια να φέρνουν στην εξίσωση την δική τους ματιά, αμφισβητώντας τα αγόρια σε όλα τα πράγματα.
Παρά τις καλές στιγμές, το εύθυμο κλίμα και το αίσθημα συντροφικότητας μέσα στο μαγαζί, η κατάσταση στην γειτονιά τους πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, αναγκάζοντας τον Κέλβιν και τους φίλους του να συνασπιστούν σε μια προσπάθεια να σώσουν όχι μόνο το μπαρμπέρικο, αλλά και τη γειτονιά τους.
Η ταινία έλκει την καταγωγή της από κάποιο θεατρικό έργο που μετατράπηκε σε κινηματογραφικό sitcom σενάριο αφού όλες οι σκηνές παίζονται μέσα στο μπαρμπέρικο. Όποιος δεν είναι προετοιμασμένος ίσως βαρεθεί και λίγο το μπλά μπλά.
Η φιλοσοφία του Μάλκομ Λη είναι απλή: Άσε τους ηθοποιούς να απαγγέλλουν το σενάριο με μια χτένα στο χέρι. Όλα θα πάνε καλά. Η πάρλα έχει τον πρώτο λόγο και οι πάντες μιλάνε με τις ώρες απαγγέλοντας τιράντες με ατάκες που περιέχουν αρκετές σλαγκ αμερικανιές. Το αποτέλεσμα είναι, για κάποιον που δεν τα καταφέρνει και πολύ στα street English, να διαβάζει συνεχώς του υπότιτλους αγκομαχώντας να προλάβει το νόημα, κλέβοντας ματιές που και πού στα πρόσωπα της οθόνης. Δε μιλάμε για σκηνοθεσία ή κάποια ατμόσφαιρα που θα σε καθηλώσει. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις εδώ μόνο μια ατελείωτη καθημερινή αμερικάνικη πάρλα των 400 λέξεων. Αν μέναμε στο Σικάγο πιθανώς και να μας ενδιέφερε…

Γλυκιά Απόδραση Κωμωδία, Γαλλία / 2015

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 5
  • Comme un Avion
  • Σκηνοθεσία: Μπρούνο Πονταλίντες
  • Παίζουν: Μπρούνο Πονταλίντες, Ανιές Ζαουί, Σαντρίν Κιμπερλέν, Βιμάλα Πονς, Ντένις Πονταλίντες, Μισέλ Βιγιερμόζ, Νοέλ Μπρουτέ, Πιέρ Αρντιτί, Νοεμί Λβόβσκι

Τι Συμβαίνει:

Προφανώς στον σκηνοθέτη λείπουν μερικές χιλιάδες ώρες πτήσης για να αποκτήσει μια ανώτερη κινηματογραφική γνώση από το επίπεδο ΤΕΙ που βρίσκεται τώρα. Άχρωμος και άοσμος σε πλήρη σύγχυση περί του ρόλου του, αφήνει τους ηθοποιούς και τον εαυτό του να περιφέρονται και να ομιλούν για ανώδυνα πράγματα υποθέτοντας ότι ερμηνεύουν κάτι εκτός από το απόλυτο κενό. Βέβαια το όλο εγχείρημα έχει έναν άλφα διδακτισμό και μπορεί να προβληθεί άνετα σε κάποιο κινηματογραφικό απόγευμα του κατηχητικού.
Κουρασμένος από τη ζωή στην πόλη και τη καθημερινή ρουτίνα,
ένας 50χρονος γραφίστας αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι με καγιάκ, προς μεγάλη έκπληξη των φίλων του αλλά και του ίδιου του εαυτού του! Η γυναίκα του συμφωνεί και τον βοηθά να οργανώσει αυτή την περιπέτεια.
Έτσι ο Μισέλ αγοράζει μέσω διαδικτύου ένα καγιάκ και κωπηλατώντας διασχίζει την υπέροχη γαλλική εξοχή ενώ μέσα από μια σειρά απρόσμενων συναντήσεων έρχεται σε επαφή με πρωτόγνωρες γι αυτόν εμπειρίες και συναισθήματα.
Στο ταξίδι αυτό θα ερωτευτεί θα τον ερωτευτούν, θα ψαρέψει και θα τον ψαρέψουν και γενικά θα πραγματοποιήσει το μέσο αστικό όνειρο του γάλου νοικοκύρη μπουρζουά που καλοβαλμένος ων, ψάχνει μια ασφαλή γλυκιά περιπέτεια, ένα Σαββατοκύριακο στα γραφικά ποταμάκια της κεντρικής Γαλλίας.
Η ταινία δεν ξεφεύγει από το χαζοχαρούμενο πνεύμα της, ούτε για δείγμα, με αποτέλεσμα να κυλάει ευχάριστα και αδιάφορα σε σημείο που να μπορείς να στείλεις και δέκα sms μέσα από την σκοτεινή αίθουσα χωρίς να χάσεις και τίποτα. Μια κομεντί με κοινότοπες κοινωνικές αναφορές και κάποια διδακτικά στοιχεία για τα οποία μπορείς να αδιαφορήσεις παντελώς.

Stars, η μπαλάντα ενός λαού

Οι ταινίες τις εβδομάδας: Ο Τζόνι Ντεπ στη φανταχτερή χώρα της...Αλίκης! [κριτική & τρέιλερ] | iefimerida.gr 6
  • Σκηνοθεσία: Κόνραντ Βολφ
  • Παίζουν: Σάσα Κρουσάρσκα, Γιούργκεν Φρόριεπ

Τι Συμβαίνει:

Είναι η πρώτη ταινία του παγκόσμιου κινηματογράφου, η οποία αναδεικνύει την εξολόθρευση των Ελληνοεβραίων από τη Θεσσαλονίκη το 1943.
Ο τραγικός έρωτας ανάμεσα σε μια Ελληνοεβραία και έναν αξιωματικό των Ναζί, που συμβολίζει την ανθρώπινη αγνότητα η οποία νικιέται από το φασισμό και τις φυλετικές προκαταλήψεις. Αναμφισβήτητα ένα ασυνήθιστο για εκείνη την εποχή θέμα. Μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα το θέμα του πογκρόμ κατά των Ελληνοεβραίων ήταν κατά κάποιο τρόπο απαγορευμένο: Η κατοχική περίοδος ήταν πολύ πρόσφατη.
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της κρατούμενης Ρουθ, ερμήνευσε μια πολύ νεαρή τότε Βουλγάρα ηθοποιός, η Σάσα Κρουσάρσκα (Sasha Krusharska), σημαντική ηθοποιός του μεταπολεμικού Βουλγαρικού κινηματογράφου. Τον ρόλο του Γερμανού υπαξιωματικού Βάλτερ, ερμήνευσε ο Γιούργκεν Φρόριεπ (Jürgen Frohriep), ένας εξαιρετικά δημοφιλής ηθοποιός στη Λαοκρατική Δημοκρατία της Γερμανίας(ΛΔΓ).
πλήρως οι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων σε ΟΛΠΤο «Stars», είναι η πρώτη ταινία του παγκόσμιου κινηματογράφου, η οποία αναδεικνύει την εξολόθρευση των Ελληνοεβραίων κατά τη διάρκεια της κατοχής, σε μια περίοδο τόσο πρόσφατη προς τα γεγονότα που έλαβαν χώρα εκείνη την εποχή. Επίσης είναι η πρώτη ταινία με θέμα τους Ελληνοεβραίους στην διάρκεια της κατοχής που βραβεύεται στο Φεστιβάλ των Καννών(Βραβείο Κριτικών).
Τέλος είναι η πρώτη ταινία του κινηματογράφου της Λ. Δημ.Γερμανίας, που βραβεύεται σε Φεστιβάλ που οργανώνεται στη Δύση.
Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στην επιτροπή των Κριτικών του φεστιβάλ των Καννών το 1959, συμμετείχε και ο Μιχάλης Κακογιάννης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ταινίες Ταινίες της Εβδομάδας σινεμά
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ