Νέες καθυστερήσεις επιχειρεί η πλευρά του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη στις αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής ο κ. Σπίρτζης μετά την αλλαγή διοίκησης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον περασμένο Νοέμβριο, τώρα επιδιώκει την αλλαγή διοίκησης στην Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού έχοντας στο στόχαστρο τον διεύθυνοντα σύμβουλο της εταιρίας Στέφανο Αγιάσογλου. Στην αλλαγή αντιτίθεται το ΤΑΪΠΕΔ και κυρίως οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές στον διαγωνισμό αποκρατικοποιήση της. Η απαίτηση, μάλιστα, του εποπτεύοντος υπουργού λίγες εβδομάδες πριν την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών έχει προξενήσει εκνευρισμό σε Γάλλους, Ρώσους και Γερμανούς ενδιαφερόμενους, οι οποίοι βλέπουν κάθε φορά που πλησιάζει μια υποβολή προσφορών μια αλλαγή διοίκηησης που προξενεί καθυστερήσεις.
Αυτό συνέβη τον περασμένο Νοέμβριο, όταν μετά από το κλείσιμο της Ειδομένης για περισσότερο από έναν μήνα, υπήρξε η παραίτηση του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και με δεδομένο ότι οι αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ είναι άμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους, η όποια καθυστέρηση σημειώνεται σε μία από τις δύο, συμπαρασύρει και την άλλη. Είναι δε προφανές ότι η αλλαγή της διοίκησης οδηγεί σε καθυστερήσεις, καθώς κάθε φορά ζητείται πίστωση από τους νέους διοικούντες προκειμένου να ενημερωθούν.