Σειρά για τον Πέδρο Αλμοδόβαρ στις Κάννες, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του ταινίας «Julieta», υποψήφιας για το Χρυσό Φοίνικα.
Με βήμα το κινηματογραφικό φεστιβάλ, ο δημοφιλής σκηνοθέτης κατηγόρησε τον ισπανικό Τύπο, ότι έχει διογκώσει την εμπλοκή του στα Panama Papers, εκτιμώντας χαρακτηριστικά, πώς αν το σκάνδαλο ήταν ταινία, το όνομά του και το όνομα του αδελφού του «δεν θα ήταν ούτε στους τίτλους».
«Το όνομά μου, όπως και το όνομα του αδελφού μου, είναι τα λιγότερο σημαντικά ονόματα που εμφανίζονται στα Panama Papers. Αν τα Panama Papers ήταν ταινία, δεν θα ήμασταν ούτε καν στους τίτλους, δεν θα υπήρχαμε καθόλου στην ταινία», είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε την προβολή της ταινίας του, «Julieta».
«Ο ισπανικός Τύπος μάς μεταχειρίστηκε σαν να είμαστε τα κύρια πρόσωπα των Panama Papers», είπε, απαντώντας σε μία ερώτηση για τις επιπτώσεις της υπόθεσης αυτής στην προώθηση της ταινίας, με τον αδελφό του, παρών, ως παραγωγό της ταινίας.
Ο Πεδρο Αλμοδόβαρ με τις πρωταγωνίστριες του «Julieta»
Επιπτώσεις στην ταινία που διαγωνίζεται για τον Χρυσό Φοίνικα
Ο σκηνοθέτης ακύρωσε τον περασμένο μήνα ένα μέρος της προώθησης της «Julieta» στην Ισπανία, όπου προβάλλεται ήδη η ταινία, έπειτα από τη δημοσιοποίηση του ονόματός του και εκείνου του αδελφού του στον κατάλογο των πελατών ενός γραφείου δικηγόρων στον Παναμά που ειδικεύεται κυρίως στη φοροδιαφυγή.
Ο αδελφός μου δεν ασχολείτο παρά με τη δημιουργική πλευρά
Σύμφωνα με την ισπανική ηλεκτρονική εφημερίδα El Confidencial, η οποία δημοσίευσε μέρος των εγγράφων αυτών, οι αδελφοί Αλμοδόβαρ, είχαν δικαιώματα αντιπροσώπευσης σε σχέση με μια εταιρία που είχε την έδρα της στις βρετανικές Παρθένες Νήσους το 1991. Ωστόσο από τα έγγραφα δεν προκύπτει σαφώς, αν αυτή η εταιρία διέθετε κεφάλαιο.
Ο Αγκουστίν Αλμοδοβάρ, είπε πως ο αδελφός του δεν γνώριζε για την ύπαρξη της εταιρίας γιατί δεν ασχολείτο παρά με τη δημιουργική πλευρά και συνέχισε, «Όμως την αφήσαμε να εκπνεύσει γιατί δεν ταίριαζε με τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε», εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο τη λύπη, για τη ζημιά που προκλήθηκε στην εικόνα του αδελφού του.
Ο παραγωγός Αγκουστίν Αλμοδόβαρ διαβεβαίωσε ότι και οι δυο τους έχουν εκπληρώσει όλες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
Οσων αφορά στην ταινία του, βασίζεται σε διηγήματα της Αλις Μονρό, για μια γυναίκα που κοιτάζει πίσω τη ζωή της και την σχέση με την κόρη της. Ο ίδιος είπε ότι αισθάνεται κοντά στις ιστορίες της Μονρό, καθώς εκείνη ήταν μια «νοικοκυρά», λέγοντας ότι αυτό είναι και ο ίδιος.