Η γνωστή Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Alfa Romeo δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι στους «πυραύλους» του γερμανικού ανταγωνισμού και παρουσίασε την εκρηκτική «Giulia Quadrifoglio Verde».
Η ναυαρχίδα του σεντάν μοντέλου της Alfa κινείται από έναν κινητήρα V6, 2,9 λίτρων, με δυο τούρμπο, που αποδίδει 505 ίππους και είναι ικανός να εκτοξεύσει την Giulia από τα 0-100χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.
Ο κινητήρας που είναι εμπνευσμένος από την Ferrari και μοιράζεται μέρη του με τον 8κυλινδρο κινητήρα της California T, προσδίδει τελική ταχύτητα στο αυτοκίνητο της τάξεως των 307 χλμ/ώρα, ενώ η ισχύς του μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός ZF 8ταχυτου κιβωτίου.
Οι εξαιρετικές επιδόσεις της Guilia αποδεικνύονται όπως υποστηρίζει η Alfa Romeo και στο τεστ στην κλασσική πίστα δοκιμών της Nurburgring, οπου το συγκεκριμένο μοντέλο μπόρεσε να καλύψει την διαδρομή σε μόλις 7 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του θα βρει νέα μπάκετ καθίσματα, απαραίτητα για τις πλευρικές επιταχύνσεις που χαρίζει ο κινητήρας, ο οποίος και παρουσιάζει ροπή 443lb μεταξύ 2.500-5.500στροφων/λεπτό.
Το αυτοκίνητο διατίθεται σε 7 χρώματα, ενώ οι επίδοξοι ιδιοκτήτες του μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις χρωματισμούς για τα φρένα του αυτοκινήτου, καθώς και μεταξύ 4 διαφορετικών σετ ζάντες.
Η Giulia διαθέτει επίσης ένα εξελιγμένο σύστημα παρακολούθησης των δεδομένων του αυτοκινήτου, δείχνοντας έτσι την αγωνιστική καταγωγή του, το οποίο και ελέγχει την πίεση των ελαστικών, την θερμοκρασία και ποσότητα των λιπαντικών, την αναγκαιότητα για σέρβις κτλ
Το όνομα της το παίρνει από το ιστορικό σύμβολο των σπορ ιταλικών αυτοκινήτων, το τετράφυλλο τριφίλι, συνδεδεμένο με τις έννοιες των υψηλών επιδόσεων και της «καλής τύχης».
Η εξέλιξη της Giulia Quadrifoglio επίβλεψε ο πρώην επικεφαλής μηχανικός της Ferrari, Philippe Krief, ο οποίος και μέχρι τότε εργαζόταν στο γνωστό Μαρανέλο.
Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στην κατασκευή του έχει μειώσει σημαντικά το βάρος στα μόλις 1.524 κιλά, ενώ η κατανομή του είναι 50:50.