Αγόρασε 600 ευρώ έναν σκαραβαίο του '70, τον μεταμόρφωσε σε ένα σύγχρονο σπορ κάμπριο και έγινε θέμα συζήτησης στα κεντρικά γραφεία της VW.
Όλα ξεκίνησαν σε ένα γκαράζ στο Αγρίνιο. Δημιουργός του σύγχρονου σκαραβαίου ο Γιάννης Ζιόβας, τεχνικός της ΕΡΤ, ο οποίος κατά την περίοδο που ήταν κλειστή, αποφάσισε να πειραματιστεί με το αγαπημένο του μοντέλο.
Έπρεπε σχεδιαστικά να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός, μεταξύ του σχήματος της οροφής και των διαστάσεων των δύο τμημάτων της, ώστε και το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό αλλά και πρακτικά να μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο της που πριν βρίσκονταν το πίσω κάθισμα.
Έπρεπε λοιπόν να υπολογιστούν πάρα πολλά πράγματα με πολλή μεγάλη ακρίβεια, όπως για παράδειγμα το χαμήλωμα του παρμπρίζ, οι διαστάσεις της οροφής, τα σημεία των αρθρώσεων της, το ύψος των roll bars. Έτσι και έγινε.
Αμέσως έστειλε μέιλ στη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, επικοινώνησαν μαζί του μιας και εντυπωσιάστηκαν από τις λεπτομέρειες, ενώ ήδη έχει δημιουργήσει το www.ziovasbugster.com με μεγάλο αριθμό επισκεπτών καθημερινά.
«Την εποχή εκείνη κυκλοφορούσαν ήδη τα πρώτα roadster και cabrio με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή. Έτσι η μετατροπή του σκαθαριού σε roadster με αυτή την οροφή, ήταν ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για μας. Αποδείχτηκε αρκετά δύσκολο project» γράφει στο σάιτ του ο Γιάννης Ζιόβας.
Τα βασικά κομμάτια της μετατροπής είναι τα δύο τμήματα της οροφής, το κάλυμμα της οροφής, το κάλυμμα του κινητήρα και ένα σωληνωτό υποπλαίσιο.
Το υποπλαίσιο κατασκευάζεται σε καλίμπρα και χρησιμοποιείται για την ενίσχυση του αμαξώματος και τη στήριξη της οροφής. Τα τμήματα της οροφής είναι τύπου «σάντουιτς».
Τη μετατροπή συμπληρώνουν αρκετά μικρότερα κομμάτια όπως όλα τα τζάμια, η εταζέρα, τα roll bars,διάφορα καλύμματα, μεντεσέδες, αμορτισέρ.
Φωτογραφίες ziovasbugster.com