Η μεγαλύτερη ρωσική εταιρεία παραγωγής μικρών όπλων στρέφεται στη μόδα, προκειμένου να «ξεπεράσει» τις δυτικές κυρώσεις.
Η Kalashnikov Concern, η οποία κατασκευάζει το παγκοσμίως γνωστό ΑΚ-47, θα βγάλει μία «στρατιωτικού στιλ» σειρά ρούχων, όπως και αξεσουάρ, προσπαθώντας να βρει διαφορετικό τρόπο πρόσβασης στις μεγάλες αγορές, σύμφωνα με την φιλοκυβερνητική εφημερίδα Izvestia της Ρωσίας.
Στόχος της εταιρείας είναι να ανοίξει 60 καταστήματα σε όλη τη χώρα, μέχρι το τέλος του χρόνου. Πριν επιβληθούν οι κυρώσεις- ως απάντηση της Δύσης απέναντι στο ρόλο της Ρωσίας στην ουκρανική κρίση- η Kalashnikov πουλούσε περίπου το 70% των όπλων της στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Τώρα, όπως εξήγησε ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας, Βλαντιμίρ Ντμιτρίγιεφ, κάνει στροφή στο τι θέλουν οι εγχώριοι καταναλωτές.
Η σειρά ρούχων θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί τη ραγδαία άνοδο του πατριωτισμού στη Ρωσία, ανέφερε ο σύμβουλος μάρκετινγκ, Νικολάι Γκριγκορίεφ. Ομως, προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις αυτές θα αποτελούσαν μόνο ένα μικρό μέρος των εσόδων της εταιρείας.