Ένας θεσμός που εξοργίζει την εταιρία GUCCI πραγματοποιείται στην Κίνα.
Κάθε χρόνο τέλος Απριλίου πραγματοποιείται το φεστιβάλ Qingming, μία παραδοσιακή Κινέζικη γιορτή, αφιερωμένη στους νεκρούς.
Σε αυτό το φεστιβάλ, οι Κινέζοι συνηθίζουν να αγοράζουν χάρτινα ομοιώματα ειδών πολυτελείας, για να τα κάψουν στους τάφους των νεκρών τους, με τη σκέψη ότι τα αγαπημένα τους πρόσωπα θα μπορέσουν να τα χρησιμοποιήσουν στην μετά θάνατον ζωή.
Tη μεγαλύτερη πέραση έχουν οι χάρτινες τσάντες και τα ομοιώματα παπουτσιών της GUCCI. «Σεβόμαστε το έθιμο για τις κηδείες αλλά γνωρίζουμε ότι οι καταστηματάρχες δεν έχουν την άδεια να χρησιμοποιήσουν το σήμα της Gucci» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Gucci του Χόνγκ Κονγκ, «Έτσι, ένα ανεπίσημο γράμμα στέλνεται σε αυτά τα καταστήματα για να γνωρίζετε όλα όσα πρέπει για τα προϊόντα που διαθέτουν και να τους ζητηθεί να σταματήσουν την πώλησή τους». Ωστόσο ο οίκος δεν έχει προχωρήσει σε μηνύσεις.
Σύμφωνα με το BBC το συγκεκριμένο brand ήταν το μόνο που ασχολήθηκε, όχι όμως και το μόνο, που έχει πέραση στην γιορτή. Το ίδιο συμβαίνει με προϊόντα Louis, Channel, αλλά και apple, μιας και πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν χάρτινα τάμπλετ.
Οι Κινέζοι κάνουν δώρα στους νεκρούς τους και προσεύχονται για τους προγόνους τους, ενώ την ίδια μέρα τρώνε πράσινα ζυμαρικά από ρύζι, που παίρνουν το χρώμα τους από χλωρές φύτρες σιταριού.