Ζημιά 3 εκατομμυρίων ευρώ έχει προκαλέσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η παρατεταμένη κατάληψη στην οποία έχουν προχωρήσει οι πρόσφυγες και οι μετανάστες στη σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης.
Τα στοιχεία που αποδεικνύουν το οικονομικό κόστος της κατάληψης κατέθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη
Σύμφωνα με όσα είπε η κ. Χρυσοβελώνη από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 η ζημιά ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και από τις 19/3 έως τις 19/4 σε 1 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά της πάντως η υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί έως το Πάσχα, ενώ ενημέρωσε ότι οι πελάτες που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν υποβάλει αίτημα αποζημίωσης. «Η λύση είναι ευρωπαϊκή και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές», σημείωσε η κ. Χρυσοβελώνη.
Όπως εξήγησε, γίνεται προσπάθεια να λυθούν τα εμπόδια μέσω μίας εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλαγαρία η οποία κοστίζει 1.000 με 1.300 ευρώ ανά συρμό και έχει καθυστέρηση περίπου 2 ημερών για την διακίνηση των προϊόντων.
Από την πλευρά του ο κ. Χατζηδάκης υποστήριξε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υποστεί μεγαλύτερη ζημία και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου εξηγώντας ότι ενόψει της ιδιωτικοποίησης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να μετατραπεί σε ζημιογόνα. Ταυτόχρονα ο κ. Χατζηδάκης ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα με την κ. Χρυσοβελώνη να αντιδρά έντονα και υπερασπιζόμενη την πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό να λέει: «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ».