Μπορεί να μας αρέσουν τα στιλάτα ρούχα και να υιοθετούμε πολλές από τις σύγχρονες τάσεις που προβάλλουν προς τα έξω διάσημοι σχεδιαστές, αλλά αυτό που θέλουμε πιο πολύ απ΄όλα είναι να αισθανόμαστε μοναδικές.
Οι παρακάτω μάρκες είναι ιδιαίτερες, τις αγαπούν οι διάσημοι και δημιουργήθηκαν για τις γυναίκες που όταν πάνε σε ένα μπαρ, είναι σίγουρες πως αυτό που φορούν δεν το έχει καμία άλλη.
Πριν από μερικά χρόνια η πολυεθνική Zara δημιούργησε ένα κατάστημα που έχει λίγο πιο ακριβά ρούχα και μοιάζουν με αυτά των πιο πολυτελών οίκων μόδας στον κόσμο.
Το brand Uterque είναι ουσιαστικά η «μεγαλύτερη αδελφή» του Zara και τα κομμάτια της είναι πιο ιδιαίτερα, θυμίζοντας κάτι από Massimo Dutti.
Απευθύνεται σε γυναίκες ηλικίας 25-50 που είναι ανεξάρτητες, μορφωμένες, έχουν κοσμοπολίτικο στιλ και δεν να φοράνε κομμάτια που ξεχωρίζουν.
Η Uterque «επαινεί» το σοφιστικές ύφος, προσέχει την κάθε λεπτομέρεια στα ρούχα της και οι συλλογές της «αντανακλούν» τις τελευταίες τάσεις της μόδας.
Για ένα φόρεμα υψηλής ραπτικής Valentino μπορεί να χρειαστούν και 3.000 ώρες εργασίας, με το ύφασμα, το κόστος παραγγελίας και την επωνυμία να εκτοξεύει την τελική τιμή στα ύψη. Γι΄αυτό άλλωστε οι περισσότερες δημιουργίες πολυτελών οίκων φοριούνται σε πολυτελή events και επιστρέφονται πίσω.
Για εμάς, λοιπόν, τις κοινές θνητές, η μάρκα Needla & Thread δημιουργεί επιβλητικά φορέματα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτών των famous desingners, σε πιο προσιτές τιμές.
Η μάρκα ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2013 από την βρετανίδα σχεδιάστρια Hannah Coffin, και παίρνει την έμπνευσή της από τους ανθισμένους βρετανικούς κήπους γεμάτα με τριανταφυλλιές, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή ινδική διακόσμηση με κεντήματα.
Η μάρκα έχει φορέματα για κάθε περίσταση και κάθε ηλικία,με τις γυναίκες να μπορούν να διαλέξουν το φόρεμα της αρεσκείας τους για την αποφοίτησή τους από το πανεπιστήμιο, μέχρι την ημέρα του γάμου της.
Η Milly Millu γνωρίζει καλά από τσάντες χειρός. Η βρετανική μάρκα έχει γίνει από τις αγαπημένες της Beyonce και της Pipa Middleton, λόγω των ιδιαίτερων σχεδίων της.
Το brand ιδρύθηκε από την Mireia Llusia Lindth, η οποία μόλις αποφοίτησε από το Harvard αποφάσισε να γίνει σχεδιάστρια, καθώς καμία από τις τσάντες της αγοράς δεν την ενθουσίαζαν.
Οι χειροποίητες τσάντες της είναι μεγάλες, ευρύχωρες και απευθύνονται σε γυναίκες που πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το laptop τους, χαρτιά της δουλειάς και άλλα καθημερινά πράγματα, μιας και είναι όλη μέρα στον δρόμο.
Για κάθε τσάντα που πωλείται ο οίκος Milli Millu χρηματοδοτεί μια σειρά από σωτήρια εμβόλια και θεραπείες με στόχο να σώσει τη ζωή ενός παιδιού που έχει ανάγκη, σε συνεργασία με φιλανθρωπικές οργανώσεις.
H Public Desire ιδρύθηκε το 2014 από τους αδελφούς Akhlaq στο Μάντσεστερ, και αρχικά λειτούργησε ως e-shop, στο eBay.
Τα αδέλφια παρατήρησαν ένα κενό στην αγορά όσον αφορά τα υποδήματα και έτσι δημιουργήθηκαν μοντέρνα παπούτσια που ναι μεν αντιγράφουν οίκους, όπως Gucci, Mickael Kors, Moschino και Prada, αλλά οι τιμές του κυμαίνονται σε αυτές τους H&M.
Διάσημοι όπως η Winnie Harlow και η Suki Waterhouse αγαπούν τα παπούτσια Public Desire, τα οποία μπορείς να βρεις και εσύ σε μεγάλη ποικιλία.
Είναι μία καθαρά βρετανική μάρκα, με τις Αγγλίδες Fashion Editors να την έχουν λατρέψει. Έχει απλές, καθαρές γραμμές στα ρούχα της, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα στις τελευταίες τάσεις της μόδας.
Τα περισσότερα ρούχα «βγαίνουν» σε αποχρώσεις του απαλού ροζ, του καφέ και του γκρι και υιοθετούν το μινιμαλιστικό ύφος.
Αν αγαπάς το beachwear style και θέλεις να ξεχωρίζεις με τις εμφανίσεις σου στην παραλία, τότε το Pampelone είναι το brand σου. Ιδρύθηκε από την fashio editor Anna Scarsella και με τα στόχος της είναι να προωθήσει το λαμπερό στιλ που έχουν οι γυναίκες στην Μύκονο, την Ίμπιζα και την γαλλική ριβιέρα, χωρίς να χαλάσουν μία περιουσία.
Η συλλογή της από κομψά και πολύχρωμα καφτάνια, σορτς και μπλούζες είναι κατασκευασμένες από υψηλής ποιότητας βαμβάκι από την Ινδία.