Ανυποχώρητοι εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την πραγματοποίηση των αυριανών στάσεων εργασίας και της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας τους, έξω από το υπουργείο Παιδείας, στις 11:30.
Σε έντονο τόνο, οι ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, απορρίπτουν την έκκληση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, να μην πραγματοποιήσουν τη συγκέντρωση αύριο, Παρασκευή, καθώς την ίδια στιγμή είναι προγραμματισμένη εκδήλωση για βράβευση μαθητών.
«Η κινητοποίησή μας δε στρέφεται κατά των μαθητών και της εκδήλωσης. Οι μαθητές μας, τα σχολεία και η παιδεία μας δεν "κινδυνεύουν" από τις διαδηλώσεις των δασκάλων και των καθηγητών τους, αλλά από τις μνημονιακές πολιτικές της κυβέρνησης, της ΕΕ, του ΔΝΤ», αναφέρει η ΔΟΕ. «Το υπουργείο συναισθάνεται την οργή που έχουν προκαλέσει οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του στους εκπαιδευτικούς και θέλει να προλάβει τις εξελίξεις και μην υπάρξει, όπως όλα τα δεδομένα δείχνουν, μια μαζική, μαχητική, διεκδικητική, συγκέντρωση την Παρασκευή, να μην υπάρξει με κινηματικούς όρους αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής», προσθέτει.
Από τη μεριά της, η ΟΛΜΕ ανακοίνωσε ότι δεν δέχεται προτροπές-συμβουλές από το υπουργείο σχετικά με αποφάσεις του για την ανάληψη αγωνιστικών κινητοποιήσεων. Παράλληλα, κάνει λόγο για «επικοινωνιακά τεχνάσματα» από πλευράς υπουργείου, όσον αφορά την ανακοίνωση για σύμπλευση στο ζήτημα της πρόσληψης αναπληρωτών. «Η ΟΛΜΕ από την ίδρυσή της έχει αποδείξει το αμέριστο ενδιαφέρον της για την ανάπτυξη και την προστασία της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων του κλάδου, συνεπώς τα διάφορα επικοινωνιακά τεχνάσματα του Υπουργείου παιδείας για δήθεν συμφωνία της ΟΛΜΕ με τις προτάσεις που κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών δεν την αφορά. Η τελευταία μάλιστα τακτική του υπουργείου παιδείας έρχεται να επιβεβαιώσει τις επιφυλάξεις που διατύπωσε η ΟΛΜΕ σχετικά με τη συμμετοχή της στον εθνικό- κοινωνικό διάλογο», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.