Υπ. Παιδείας: Δεν είναι φωτογραφική η διάταξη για την Περιστέρα Μπαζιάνα -Αφορά πολλούς - iefimerida.gr

Υπ. Παιδείας: Δεν είναι φωτογραφική η διάταξη για την Περιστέρα Μπαζιάνα -Αφορά πολλούς

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το υπ. Παιδείας, απάντησε στον βουλευτή του Ποταμιού Γιώργο Μαυρωτά, υποστηρίζοντας ότι δεν πρόκειται για φωτογραφική διάταξη που εξυπηρετεί την σύζυγο του Πρωθυπουργού, Περιστέρα Μπαζιάνα, αλλά αφορά πολλούς ακόμη.

Σύμφωνα με το υπ. Παιδείας στο επίμαχο άρθρο 33 παρ. 7, του ν/σ «η διάταξη ρυθμίζει με πάγιο τρόπο, άρα, εξ ορισμού μη φωτογραφικό, θέματα μετάταξης μόνιμων εκπαιδευτικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης σε Α.Ε.Ι». Υποστηρίζει δε ότι η διάταξη «αφορά πολλούς εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και η τυχόν μετάταξή τους στα ΑΕΙ, θα τίθεται στην αυστηρή και αντικειμενική κρίση των Ακαδημαϊκών Αρχών και των αρμόδιων υπηρεσιακών οργάνων ευρείας αντιπροσωπευτικής σύνθεσης».

Αναλυτικότερα, το υπ. Παιδείας διευκρινίζει:
Ειδικότερα, δίνεται η δυνατότητα σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ιδιαίτερα αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων να μεταταγούν σε θέση κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) στα Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ).
Πρόκειται για πάγια διάταξη με την οποία θεραπεύεται ένα ακόμη κενό στη νομοθεσία που επέτρεπε φωτογραφικές μετατάξεις στο παρελθόν.
Η ρύθμιση αυτή δεδομένων των δημοσιονομικών συνθηκών, που δυσχεραίνουν την πρόσληψη προσωπικού, είναι προς πρόδηλο όφελος της λειτουργίας των ΑΕΙ και αποτελεί άλλωστε και αίτημα πολλών πανεπιστημιακών τμημάτων (οι πρόσφατες 500 θέσεις αφορούσαν μέλη ΔΕΠ και όχι ΕΔΙΠ)
Με αυτό τον τρόπο τα ΑΕΙ μπορούν να καλύψουν πραγματικές και ανελαστικές ανάγκες, αφού τα εργαστηριακά μαθήματα τα οποία θα διδάξουν οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται είναι υποχρεωτικά από το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μέλη ΔΕΠ.
Επιπλέον, ως Υπουργείο Παιδείας είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας οι μετατάξεις εκπαιδευτικών να γίνονται σε θέσεις στις οποίες θα εξακολουθούν να προσφέρουν διδακτικό έργο.
Τα τυπικά προσόντα που περιγράφει η διάταξη μοιάζουν με αυτά που αντιστοιχούσαν στο ακαδημαϊκό προφίλ του Λέκτορα (ν.3027/2002)
Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει σωρευτικώς να:
α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει Τμήμα Α.Ε.Ι.
β) έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με τα αντικείμενα αυτά
γ) έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει για τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκά έτη σε ελληνικό Α.Ε.Ι ή ομοταγές Ίδρυμα της αλλοδαπής σχετικό επιστημονικό/εφαρμοσμένο/ερευνητικό έργο και συγκεκριμένα έχουν εκπαιδευτική εμπειρία ή εμπειρία σε εργαστηριακό - εφαρμοσμένο - διδακτικό έργο ή αναγνωρισμένο επαγγελματικό/ερευνητικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή έχουν τουλάχιστον διετή σχετική εργασία σε ερευνητικά κέντρα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή συνδυασμό των ανωτέρω.
Η διαδικασία της μετάταξης είναι απολύτως διαυγής και σύμφωνη με τις κείμενες διατάξεις.
Συγκεκριμένα, για τη διενέργεια της μετάταξης απαιτείται:
α) σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται στην υπηρεσία που ανήκει καθώς και στο οικείο Α.Ε.Ι.
β) έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ