« Whoopi & Maya » είναι τα δύο πρόσωπα που θα κάνουν σύντομα τους πάντες να βλέπουν τη ζωή πιο ροζ.
Η διάσημη ηθοποιός και παραγωγός Whoopi Goldberg έκανε εταίρο κάποια Maya Elisabeth, για να λανσάρει την δική της σειρά με προϊόντα για γυναίκες, με βάση την κάναβη.
Η σειρά « Whoopi & Maya » θα προτείνει κρέμες, αλάτια μπάνιου, χρώματα ακόμη και σοκολάτα με κάναβη η οποία υποτίθεται ότι ανακουφίζει από τους πόνους της περιόδου.
«Αυτό το εμπνεύστηκα από τον εαυτό μου. Η κάναβη ήταν κυριολεκτικά το μοναδικό πράγμα που με ανακούφιζε» δήλωσε η ίδια η Goldberg.
Ανεξάρτητα από τους πόνους της περιόδου, η διάσημη ηθοποιός σκοπεύει να εμπορευθεί τη νέα αγορά που εκπροσωπεί η απελευθέρωση της κάναβης στις ΗΠΑ. Τέσσερις πολιτείες, η Αλάσκα, το Κολοράντο, το Ορεγκον και η Ουάσινγκτον επιτρέπουν την χρήση κάναβης για εμπορικούς λόγους, 19 άλλες πολιτείες την επιτρέπουν μόνο για θεραπευτικούς λόγους. Από εκείνη την ημέρα η μαριχουάνα έγινε μια τεράστια βιομηχανία με εξωφρενική ανάπτυξη. Οι πωλήσεις που ήταν 4,6 δις δολάρια το 2014 έφτασαν τα 5,4 δις το 2015 και αναμένεται να φθάσουν τα 6,7 δις το 2016, σύμφωνα με τις εταιρείες επενδύσεων ArcView Group και New Frontier.
Πρόκειται για ένα Ελντοράντο που προσελκύει για διασημότητες. Η ροκ σταρ Melissa Etheridge ήταν η πρώτη που λάνσαρε κρασί με μαριχουάνα το 2014. Ο τραγουδιστής κάντρι Willie Nelson, δημιούργησε δική του σειρά με κρασιά τα λεγόμενα « Willie’s Reserve ». Πιο ψηλά ακόμη στοχεύει στα κρασιά με μαριχουάνα ο Ρόμπερτ Μάρλεϊ, ο γιός του διάσημου τραγουδιστή της ρέγκε. Αλλά και ο τραγουδιστής ραπ Snoop Dogg λάνσαρε τη δική του σειρά κρασιών με μαριχουάνα, τα « Merry Jane ».
Αλλά η Whoopi Goldberg θέλησε να πάει πιο ψηλά από αυτούς τους πωλητές κρασιών. Η φίρμα της θα λανσαριστεί τον Απρίλιο στην Καλιφόρνια και η ίδια ορκίζεται ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Αλλά πράγματι η κάναβις ανακουφίζει από τους πόνους της περιόδου; Μια έρευνα του σάιτ Live Science, την οποία επικαλείται η εφημερίδα Le Monde αποδεικνύει ότι οι επιστήμονες αμφιβάλλουν για την αποτελεσματικότητά της. «Δεν ξέρετε τι περιέχουν αυτά τα προίόντα» αναφέρει ο γιατρός Scott Krakower του Zucker Hillside Hospital της Νέας Υόρκης. «Είναι λάθος να ρίχνεις κάτι στην αγορά πριν γίνουν τα απαραίτητα πειράματα», δηλώνει.
Το μόνο πράγμα που έχει επαληθευτεί προς το παρόν είναι η αίσθηση του εμπορίου την οποία έχει η διάσημη ηθοποιός. Το 2015 είχε ανακοινώσει ότι πήρε το 10% των μετοχών της εταιρείας αδυνατίσματος Weight Watcherς. Και μόνο αυτή η ανακοίνωση έκανε τη μετοχή της εταιρείας να πετάξει 100% μέσα σε 24 ώρες. Λίγους μήνες αργότερα, η μαύρη ηθοποιός ανέβασε ένα βίντεο στο τουίτερ στο οποίο έλεγε ότι έχασε 12 κιλά χάρη στα Weight Watcherς και αμέσως η μετοχή ανέβηκε 20%!